loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: ۵ ثانیه اول کلیدیست
ویلشر: ۵ ثانیه اول کلیدیست

ویلشر: ۵ ثانیه اول کلیدیست

توپچی ها در برابر من سینی با یک گل عقب افتادند اما ویلشر و سانچز با دو گل خود موفق شدند آرسنال را پیش بیاندازند هر چند که در نهایت بازی با نتیجه 2-2 تمام شد.

صرف نظر از گل دمیکلیس در دقیقه 83، ویلشر باور دارد آرسنال حالا پس از دریافت گل واکنش بهتری از خود نشان می دهد.

"می خواستیم این فصل بیشتر روی این مورد کار کنیم و نگذاریم ذهنیت ما را تحت تاثیر قرار دهد.

"بازی را شگفت انگیز شروع کردیم و فرصت هایی داشتیم. باید یکی از آنها را گل می کردیم و هنگامی که برابر یک تیم سطح بالا و بازیکن سطح بالایی مثل آگرو بازی می کنید همه چیزی که آنها نیاز دارند یک فرصت است و آن را گل خواهند کرد.

"وقتی نیمه اول تمام شد، اوضاع کمی شبیه بازی با اورتون بود. با خود گفتیم باید ادامه بدهیم و ادامه بدهیم و به یک گل برسیم و این کار را کردیم. وقتی 2-1 پیش افتادیم باید بازی را می بردیم باید باهوش تر می بودیم اما در عین حال شخصیت بزرگی از خود نشان دادیم که نتیجه بازی را برگرداندیم.

"فصل پیش این اراده را داشتیم اما این فصل کمی بیشتر شده است. این را نمی پذیریم، وقتی توپ را از دست می دهیم اجازه نمی دهیم حریف بازی کند، می خواهیم آن را پس بگیریم.

"5 ثانیه ابتدایی مهم است. می خواهیم در موقعیتی خطرناک توپ را پس بگیریم. روی گل اول این را دیدید، توپ را در جلوی زمین از حریف گرفتیم. وقتی از میانه میدان عبور کنیم تیم ها نمی توانند جلویمان دوام بیاورند.

ویلشر اذعان می کند آنها فصل قبل وقتی با یک گل عقب می افتادند واکنش درستی نشان نمی دادند اما او تاکید دارد آنها از اشتباهاتشان درس گرفته اند.

"در انتهای فصل قبل وقتی به نظر می رسید در جمع چهار تیم برتر قرار نمی گیریم به خود گفتیم: "گوش کنید، این به اندازه کافی خوب نیست."

"اما از حدود 8 بازی آخر فصل قبل تا کنون ما نگرش شگفت انگیزی داشته ایم. در تمرینات همه روی جنبه دفاعی بازی کار می کنند، می خواهیم آن را ارتقا دهیم و توپ را در جلوی زمین از حریف بگیریم. کیفیت ما نشان دهنده اسن است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۲۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰