loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: از کوکلین بیشتر خواهید دید
ویلشر: از کوکلین بیشتر خواهید دید

ویلشر: از کوکلین بیشتر خواهید دید


هافبک 23 ساله ، دوشنبه نمایش عالی دیگری را مقابل منچستریونایتد به نمایش گذاشت ، چیزی که او را از زمانی که از دوره ی قرضی بازگشته است معتبر تر کرد.

ویلشر از زمانی که در کنار او در برد های جام حذفی جوانان 2009 قرار دارد ، شاهد کیفیت مبارزه ی او بوده است و معتقد است که کوکلین چیزی بیشتر از یک هافبک تخریب کننده است.

"من در وسط زمین از زمانی که 15 ساله بودم با فرانسیس بازی کرده ام."

"من تلاش می کردم که با این حرف او را بپیچانم و اذیت کنم: ''گوش کن ، تو کثیف ترین کارها را انجام می دهی و تکل میزنی و بعد از آن به من اجازه می دهی که توپ را داشته باشم.'' اما واقعیت این است که او این نوع بازی را دوست دارد. او واقعاً در این شیوه موفق و سرسخت و استوار است. راهی که او همیشه به دنبال توپ می رود. هر کسی آن کیفیت را ندارد که توپ را بگیرد و به عقب برگرداند و در عین حال پرخاشگر باشد."

"من همیشه فکر می کردم که عجیب است که او تا به حال (اینجا) نبوده است چون که من همیشه احساس می کردم که او می تواند تنها کسی باشد که در آن پست برای ما بازی کند."

"من فکر می کنم که کارهای بیشتری از او به خوبی بر می آید. او یک هافبک دفاعی بزرگ است اما در حمله همیشه در تیم جوانان یک تهدید بود ، فکر می کنم که او می تواند گل هم بزند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰