loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: الکسیس به آن گل احتیاج داشت
ویلشر: الکسیس به آن گل احتیاج داشت

ویلشر: الکسیس به آن گل احتیاج داشت

ملی پوش شیلیایی موفق شد در برابر بشیکتاش اولین گل خود با پیراهن آرسنال را به ثمر برساند. گلی که منجر به صعود آرسنال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد.

ویلشر از تاثیری که الکسیس از زمان حضورش در تیم گذاشته و گزینه های تهاجمی آرسنال خوشحال است.

"فکر می کنم او به این گل اول احتیاج داشت. او در بازی ها هشیار به نظر می رسید اما وقتی یک مهاجم هستید از شما انتظار دارند گل بزنید.

"ضربه تمام کننده خوبی بود. او چندین فرصت داشت و تحرک فوق العاده ای با توپ داشت او برای ما هافبک های پشت سرش چیزی متفاوت ارائه می کند.

"او می تواند به عنوان یک مهاجم نوک بازی کند، تئو را هم داریم که دارد بر می گردد و سانوگو را هم روی نیمکت داریم که پیشرفت زیادی داشته است. جلوی زمینه گزینه های خوبی داریم.

در نیمه دوم آرسنال فرصت هایی به دست آورد اما با اخراج دبوشی در 15 دقیقه پایانی کار برای انها سخت شد.

"چندین فرصت داشتیم. الکسیس موقعیت خیلی خوبی داشت و پس از آن چمبو موقعیت خیلی خوب دیگری به دست آورد. بین دو نیمه گفتیم باید به حمله کردن ادامه بدهیم زیرا یک گل می توانست ما را حذف کند. 

"در شرایط ایده آل باید آنها را عقب می زدیم و راحت می بودیم اما هرگز این کار را به آسانی انجام ندادیم. ما اینجا هستیم و مهم ترین مسئله هم همین است.

"فکر می کنم تا 20 دقیقه آخر کنترل بازی را در دست داشتیم. می دانستیم نتیجه 1-0 است اما احساس راحتی می کردم و فکر می کنم تیم هم این احساس را داشت و چندین فرصت هم خلق کردیم.

"تا وقتی که متیو دبوشی بیرون رفت و آنها برای ما مشکلاتی ایجاد کردند. اما فکر می کنم خوب با این مسئله کنار آمدیم. روی ارسال های آنها خوب کار کردیم و دفاع عملکرد فوق العاده ای داشت. خودم متیو فلامینی و سانتی هم به سختی تلاش کردیم. روحیه تیمی خوبی را به نمایش گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم آن را ادامه بدهیم. 

"به عنوان یک تیم خوب دفاع کردیم. اصل اساسی ما این است که به عنوان یک تیم خوب دفاع کنیم. می دانیم چطور فوتبال بازی کنیم این نطقه قوت اصلی ماست. می دانیم که فرصت هایی خواهیم ساخت همیشه این کار را انجام داده ایم و امیدوارم بتوانیم آن را به مرحله گروهی هم انتقال بدهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰