loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: این جام برای هواداران است
ویلشر: این جام برای هواداران است

ویلشر: این جام برای هواداران است


این هافبک انگلیسی در ومبلی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و به توپچی ها کمک کرد تا بازگشت باور نکردنی خود به بازی را تکمیل کنند. در پایان ناامیدی ها از خوردن دو گل زود هنگام با پیروزی ۲-۳ آرسنال به خوشحالی تبدیل شد و ویلشر از پایان یافتن دوران طولانی بی جامی باشگاه خوشحال است.

جک پس از این قهرمانی گفت: " توصیفش در قالب کلمات سخت است، با تیم جوانان قهرمان جام حذفی جوانان شدم اما آن جام اصلاً شبیه این نیست.

" ما در شش، هفت سال گذشته خیلی تلاش کرده ایم و ٩ سال بود که چیزی به دست نیاورده بودیم. رئیس تلاش زیادی کرده است اما بیشتر از همه این جام برای هواداران است، آن ها هر هفته می آیند، امارات را پر می کنند و در اروپا به ما آن قدرت لازم را می دهند.

" تیم ها ما را به خاطر آن ها می شناسند و این متعلق به آن هاست. شما دیدید که آن برای هواداران چه معنایی دارد، آن ها داشتند گریه می کردند و در نهایت جام را کسب کردیم. امیدوارم این برای ما یک سکوی پرتاب باشد."

ویلشر یکی از بازیکنانی است که در آکادمی خود آرسنال پرورش یافته و معتقد است که این امر باعث می شود تا این قهرمانی حتی لذت بخش تر باشد.

" به نظرم این قهرمانی برای بازیکنانی مانند چمبو، کیرون و کارل معنای زیادی دارد، ما آرسنالی هستیم، در آرسنال پرورش یافته ایم و در نهایت کسب جام تحقق یک رویاست.

" من از وقتی در سطح زیر ٩ ساله ها رشد کردم می خواستم که به تیم اصلی برسم و جام ها را فتح کنم و امروز این امر محقق شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰