loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: جام جهانی رویای هر پسر بچه ای است
ویلشر: جام جهانی رویای هر پسر بچه ای است

ویلشر: جام جهانی رویای هر پسر بچه ای است


جایگاه هافبک آرسنال در تیم روی هاجسون برای جام جهانی در مقطعی که او به دلیل مصدومیت دور از میادین بود در خطر به نظر می رسید اما این بازیکن ۲۲ ساله پس از گذراندن یک دوره بازسازی موفق اکنون کاملاً آماده شده و مصمم است که در تابستان تاثیر زیادی برای تیم ملی کشورش داشته باشد.

جک درمورد انتخاب شدنش برای جام جهانی گفت: " به عنوان یک پسر بچه این چیزی است که به خاطر می آورید: ٩۸ فرانسه، ۲۰۰۲، من تمام این جام جهانی ها را به خاطر دارم.

" گل مایکل اوون و اخراج شدن بکام وقتی که در جام جهانی ٩۸ مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی شکست خوردیم را به یاد دارم. تک تک بازی های جام جهانی را تماشا می کنید اما آن هایی که من به خاطر دارم بازی های انگلستان است.

" این رویای هر بچه ای است که برای کشورش در یک جام جهانی به میدان برود اما این برای همه اتفاق نمی افتد بنابراین حضور در لیست ۲۳ نفره فوق العاده است، نه فقط برای من بلکه برای کل خانواده ام."


آگوست سال گذشته در آستانه دیدار دوستانه انگلیس با اسکاتلند در حالی که ویلشر در هتل گراو در کنار استیون جرارد نشسته بود کاپیتان انگلیس ویلشر را به عنوان جانشین احتمالی خود در تیم ملی معرفی کرد اما جک در این باره می گوید:

" اول از همه دوست دارم که کاپیتان باشگاهم باشم، مردم می گویند این آخرین جام جهانی جرارد است، آیا من کاپیتان بعدی خواهم بود؟ نه، من نیستم. بازیکنان زیادی جلوتر از من هستند؛ وین رونی، جو هارت. آن ها در موقعیتی هستند که من می خواهم به آنجا برسم، آن ها تجربه کافی و تعداد بازی های ملی لازم را به دست آورده اند. اکنون مهم ترین مساله برای من رسیدن به آن تعداد بازی های ملی، داشتن یک فصل کامل بدون هیچ مصدومیتی و اثبات خودم است."

اگرچه هاجسون ترکیب جوانی را برای جام جهانی انتخاب کرده است اما ویلشر باور دارد که این مساله می تواند به نفع آن ها باشد.

" بودن به عنوان عضوی از ترکیب احساس لذت بخشی است، اشلی کول گفته بود که این زمانی برای جوان ترها نیز است. دیده اید که سایر کشورها نیز در گذشته این کار را انجام داده اند، آلمان را دیده اید که حالا واقعاً قدرتمند به نظر می رسند.

" پیش از اینکه درمورد بی تجربگی صبحت کنیم بازیکنان جوانی در ترکیب هستند که یک فصل کامل را در لیگ برتر بازی کرده اند. آن ها بی تجربه نیستند، در بالاترین سطح آموزش دیده اند و در بالاترین سطح نیز خودشان را ثابت کرده اند.

" اتحاد نیز مهم است، همه ما جوان هستیم و خیلی از ما در تیم زیر ۲۱ سال با هم بازی کرده ایم، به خوبی پیشرفت می کنیم. بازیکنان جوان به یکدیگر نزدیک خواهند بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com & Telegraph
بازدید: ۸۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰