loading
در حال بررسی درخواست شما
پالر: امری حتماً باید چهار خرید جدید انجام دهد!
پالر: امری حتماً باید چهار خرید جدید انجام دهد!

پالر: امری حتماً باید چهار خرید جدید انجام دهد!

ری پالر اسطوره‌ی آرسنال که کارشناسی بازی آرسنال و لیورپول را در سایت تاک اسپرت بر عهده داشت، در اظهار نظری جالب گفت خط دفاعی آرسنالی که خود در آن بازی می‌کرد، با خط دفاعی فعلی آرسنال زمین تا آسمان فاصله دارد و امری باید هزینه زیادی انجام دهد تا پیشرفت‌های لازم صورت گیرد.

ری پالر اسطوره‌ی آرسنال در مورد این موضوع گفت: "واقعاً نمی‌توانستم احتمال دهم که آرسنال در بازی در برابر لیورپول پیروز شود، واقعاً نمی‌توانستم! حتی احتمال نمی‌دادم یک امتیاز هم بگیرند، همه دیگر با مشکلات آرسنال آشنا هستیم و می‌دانیم به اندازه کافی در خط دفاع خوب نیستند، دفاع آرسنال بی‌نهایت بی‌نظم است بی‌نهایت، و همیشه در کمترین فشار به حریفان موقعیت می‌دهند، زمانی که آرسنال ۰-۱ جلو افتاد به شدت تعجب کردم و با خودم گفتم، واو شاید شانسی برای گرفتن یک امتیاز داشته باشیم!!! اما یک دفعه، بنگ، بنگ، بنگ و بازی را باختند.

من با مدافعان بسیار خوب زیادی در آرسنال هم‌بازی بودم، واقعاً آرسن ونگر برای آرسنال در آن زمان دو تیم کامل ساخته با بود، آن زمان که خط دفاع چهار نفره معروف آرسنال متشکل از تونی آدامز بزرگ، استیو بولد، نایجل وینتربورن، لی دیکسون، و مارتین کیون را داشتیم و بعد سول کمپل، لاورن و اشلی کول به این خط تدافعی اضافه شدند، آرسنال باید در هر چهار نقطه خطه تدافعی خود تقویت شود، آرسنال در ماه دسامبر ۱۴ گل دریافت کرده است که این یه آمار بسیار ضعیف و تامل برانگیز است، اگر از لحاظ دفاعی بخواهیم به این صورت راحت گل دریافت بکنیم، هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ چه در این فصل چه در فصل های آینده نداریم، لیورپول هم زمانی به این شکل بود، یعنی اگر لیگ را کسب بکنند، مطمئناً با دفاع قدرتمند خود قهرمان لیگ شده‌اند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Express
بازدید: ۱,۳۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰