loading
در حال بررسی درخواست شما
پتر چک - تفاوت بازی های بزرگ
پتر چک - تفاوت بازی های بزرگ

پتر چک - تفاوت بازی های بزرگ

 
توپچی ها که با یک امتیاز بالای تیم مانوئل پیگرینی در جدول لیگ برتر قرار دارند در ورزشگاه امیریتس به این مسابقه می روند.
 
چک می گوید این یک فرصت بزرگ برای آرسنال است تا تقدمشان را در برابر شخصیت عنوان قهرمانی بسط دهد - تا زمانی که آنها پتانسیل کامل خود را در بازی به کار بگیرند.
 
او به رسانه آرسنال گفت "ما به بازی در مقابل تیمی رویم که در جدول به ما خیلی نزدیک است ، بنابراین اگر ما بازی را ببریم به وضوح شکاف بین خودمان و منچستر سیتی را باز خواهیم کرد ، اما آنها نیز می توانند در صورت بردن با دو امتیاز بالای ما قرار بگیرند.
 
" بنابراین این یک بازی بزرگ برای هر دوتیم است ، زیرا تا زمانی که لستر به روند بردش ادامه دهد شما نمی خواهید که فاصله شما با این تیم بیش تر شود،شما می خواهید مطمئن شوید که در لحظه لغزش آنها شما آماده استفاده از این فرصت هستید.
 
"همه جزئیات کوچک در بازی های بزرگ به حساب می آیند.شما می توانید یک بازی بزرگ داشته باشید اما اگر یک جز کوچک را اشتباه بگیرید در نهایت بازی را از دست می دهید و همچنین کمی در مورد شانس - شما می توانید سه بار ضربه ارسال کنید و سپس شما یک شوت شکسته و منحرف را واگذار کنید که نمی توانید هیچ چیزی در مورد آن انجام دهید.
 
" اما این در مورد جزئیات کوچک است.شما این نوع بازی ها را با تلاش تیمی می برید.بنابراین بدیهی است که به بازی خوب تمام بازیکنان نیاز است ، اما بعنوان یک تیم شما این شانس را دارید که همه چیز را به درستی به کار بگیرید و بازی را ببرید."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۳۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰