loading
در حال بررسی درخواست شما
پتر چک - ما می دانیم که تحت فشار چه کاری باید انجام دهیم
پتر چک - ما می دانیم که تحت فشار چه کاری باید انجام دهیم

پتر چک - ما می دانیم که تحت فشار چه کاری باید انجام دهیم

 
توپچی ها شانس زیادی در برابر آنها داشتند وبرای صعود از گروه f به شکست المپیاکوس با تفاضل دو گل در فضای خصمانه ورزشگاه کاریسکاکیس نیاز داشتند.
 
با این حال تیم آرسن ونگر با یک عملکرد شاهانه و عملکرد خوب اولیویه ژیرو با هتریکش ، به برد سه بر صفر دست یافت.چک معتقد است تجربه بازی در شرایط دشوار در طول فصل به آنها کمک خواهد کرد.
 
پتر چک " در بازی که شرایط دشواری درآن حکم فرماست همیشه فشار وجود دارد اما وقتی شما آن را تجربه کرده باشید به شما اعتماد بنفس می دهد."
 
او به رسانه آرسنال گفت " ما برای بازی تحت فشار آماده هستیم."این چیزی است که ما واقعا بخوبی می دانیم،زیرا ما برای قهرمانی بازی می کنیم و این موضوع در ادامه فشار را افزایش خواهد داد. وقتی شما در بازی های کاپ هم به مراحل حذفی می رسید قطعا شما تحت فشار بازی خواهید کرد.
 
"اگر شما می خواهید پیشرفت کنید و به جلو بروید تا آنجا که ممکن است باید روند بردن بازی ها را حفظ نمایید، همچنین ممکن است شما این مسیر را در یکی از بازی ها نروید و نتوانید آنرا تعقیب کنید. پس خوب است بدانیم که ما می توانیم در وضعیت قبل قرار داشته باشیم و در واقع ما می توانیم صرف نظر از شرایط آن را انجام دهیم.
 
" امیدوارم این به پیشرفت تیم در فاز بعدی لیگ برتر و همچنین مرحله بعدی لیگ قهرمانان کمک کند. همیشه فشار در بازی که شرایط دشواری در آن حکم فرماست وجود دارد، خصوصا در بازی که در بیرون از خانه است و نیاز به کسب امتیاز دارید. هنگامی که شما یکبار آنرا تجربه کرده باشید سپس به شما اعتماد بنفس خواهد داد.
 
اولیویه ژیرو در 12 بازی گذشته 10 گل به ثمر رسانده است و پترچک این مهاجم فرانسوی را ستایش می کند.
 
"شما اولیویه ژیرو را بسیار تحسین می کنید زیرا به مدت طولانی از فصل تئو و ولبک مصدوم بودند، بنابراین بدیهی است فشار زیادی روی اوست. ما روی او حساب می‌کنیم و او هم نشان داد برای چالش‌ها آماده است و به گلزنی ادامه داد.
 
" او بازیکنی قوی و بزرگ است و ما می بینیم که او می تواند گل بزند. این چیزی است که شما از مهاجم‌تان می خواهید و گلزنی های مدوام برای تیم خیلی مهم است. این موضوع برای اعتماد بنفس او نیز مهم است، چون شما از هر مهاجمی که بپرسید خواهد گفت بهترین وضعیت برای او گلزنی است. ما امیدواریم او به بازی های خوبش ادامه دهد و فرصت هایی برای گلزنی داشته باشد. "
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰