loading
در حال بررسی درخواست شما
پر: از این فصل درس خواهیم گرفت
پر: از این فصل درس خواهیم گرفت

پر: از این فصل درس خواهیم گرفت


مجموعه ای از نمایش های ناامید کننده خارج از خانه توپچی ها مقابل رقبای اصلی آن ها را کورس قهرمانی در این فصل خارج کرد.

با این حال فرم خوب اخیر تیم، آن ها در در جایگاه خوبی برای قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر لیگ قرار داده است و مرتساکر باور دارد که هنوز هم چیزهای مثبتی برای تمرکز روی آن ها وجود دارد.

مدافع آلمانی آرسنال گفت: " می توانیم درس های زیادی از این فصل بگیریم. فصل گذشته ما حتی موفق شدیم که با وضعیت سخت تری مقابله کنیم چرا که با ۱۰ بازی باقی مانده هیچ کس انتظار نداشت که ما در جمع چهار تیم برتر باشیم.

" این فصل با چند مصدومی که داشتیم شدیداً به دردسر افتادیم اما بار دیگر به خوبی کنار هم قرار گرفتیم و روشی که ما این وضعیت را اداره کردیم شاید حتی از فصل گذشته هم مهم تر بوده باشد. حفظ جایگاه لیگ قهرمانان آزمون دیگری برای ما بود.

" هواداران می خواستند که کار را در جایگاه بالاتری تمام کنیم، ما برای مدتی طولانی در صدر لیگ قرار داشتیم و همه رویای کسب قهرمانی را در سر داشتند اما این هدف نیازمند بیشتر از فقط باقی ماندن در صدر جدول تا زمستان است.

" نتوانستیم از عهده شکست های خارج از خانه مقابل تیم های بزرگ برآییم بنابراین شایسته بودن در بین سه تیم برتر نبودیم. این چیزی برای فصل آینده است که باید بهتر انجامش دهیم. فکر می کنم بازی های خارج از خانه ابتدایی ما را نابود کرد، امیدوارم بتوانیم از آن درس بگیریم."

اگرچه مرتساکر مشتاقانه در انتظار فینال جام حذفی است اما تاکید می کند که آن ها ابتدا باید روی تمام کردن هرچه قدرتمندتر فصل تمرکز کنند.

" همه می دانند که ما در فینال جام حذفی هستیم و هرکس منتظر آن لحظه و رفتن به آنجاست اما خیلی مهم است که فصل را به پایان برسانیم و جایگاه لیگ قهرمانان را تضمین کنیم و پس از ما در فینال جام حذفی حضور داریم.

" اهداف خوبی برای پیشروی به سمت آن ها داریم و این بسیار مهم است. بازیکنان زیادی داریم که باز میگردنند و ترکیب قوی تر و قوتری می شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۱۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰