loading
در حال بررسی درخواست شما
پر: از فشار ومبلی لذت می‌بریم
پر: از فشار ومبلی لذت می‌بریم

پر: از فشار ومبلی لذت می‌بریم

 
آرسنال طی دو سال گذشته دو بار جام حذفی و یک بار جام خیریه را در ومبلی برنده شده‌اند. 
 
پر دو ماه تیم را در فینال جام حذفی در داخل زمین رهبری کرد تا توپچی‌ها پر افتخارترین تیم جام حذفی شوند و حالا می‌گوید با شوق منتظر بازی با چلسی هستند.
 
"در گذشته وقتی به ومبلی می‌رفتیم برای بازی‌های نیمه نهایی یا فینال بود. همیشه فشار خاصی وجود داشته است و همیشه توانسته‌ایم این فشار را کنترل کنیم، حتی وقتی 2-0 عقب افتاده بودیم. همیشه شرایط مختلف را مدیریت کرده‌ایم.
 
"برای مدتی طولانی در چنین شرایطی با چلسی در ومبلی بازی نکرده‌ایم. آنها فصل گذشته خیلی خوب بازی کردند، همیشه ثبات داشتند و از جلوی زمین به خوبی دفاع می‌کردند. فکر می‌کنم اگر بخواهیم چیزی از چلسی یاد بگیریم، ثبات در تمام طول فصل خواهد بود.
 
"شما نیاز دارید تا ثبات داشته باشید، خصوصا در لیگ. در جام‌ها می‌شود این کار را با 6 پیروزی متوالی انجام داد که دو بار این کار را انجام دادیم. این میل را داریم که باز هم جام برنده شویم و برنده جام باقی بمانیم. ثبات در طول فصل حیاتی است. این همان چیزی است که همه می‌خواهند - بازیکنان و هواداران.
 
"باور دارم زمینه، ساختار و بالانس خوبی برای انجام این کار داریم. این را در نیمه دوم فصل گذشته نشان دادیم. گل‌های زیادی دریافت نکردیم و همین هدف ما برای بازی‌های ابتدایی فصل جدید است، خصوصا برای نیمه نخست فصل.
 
"فکر می‌کنم کلید موفقیت ما، مصدومیت‌های کمتر و از دست ندادن امتیازات در ابتدای فصل است. اینگونه می‌توانیم مطمئن باشیم که تا پایان مدعی باقی خواهیم ماند.
 
"میل به بردن دوباره جام خیریه را داریم. بردن جام اعتماد به نفس تیم را بالا خواهد برد، خصوصا در یک هفته مانده به آغاز لیگ. این بازی نشان می‌دهد که تیم چقدر خوب و چقدر آماده است و بازتاب دهنده آماده‌سازی پیش‌فصل ما هم خواهد بود."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰