loading
در حال بررسی درخواست شما
پر: باور داشتم که باز می گردیم
پر: باور داشتم که باز می گردیم

پر: باور داشتم که باز می گردیم


شاگردان آرسن ونگر در فینال جام حذفی مقابل هال سیتی در ۱۰ دقیقه ابتدایی اسیر شروع خوب تیم حریف شدند و هال در همان دقایق با دو گل جیمز چستر و کورتیس دیویس پیش افتاد.

اما با گل شدن ضربه ایستگاهی تماشایی سانتی کازورلا در نیمه اول امید به جمع توپچی ها بازگشت و پس از اینکه لورن کوشلنی بازی را به تساوی کشاند آرون رمزی گل پیروزی بخش آرسنال را در وقت های اضافه به ثمر رساند.

مرتساکر در گفتگو با Arsenal Player اظهار داشت: " بیان احساساتم خیلی سخت است، یک آسودگی و احساس راحتی بزرگ است، همه واقعاً خسته ولی بسیار خوشحالیم. سعی کردیم آرام و راحت بمانیم و شاید بعداً آنچه را که اتفاق افتاده بیشتر درک کنیم.

" فکر می کنم که ( در طول بازی ) همیشه ذهنیت مثبتی داشتم، باور داشتم که می توانیم به بازی برگردیم. آن ها خیلی زود دو بار گلزنی کردند بنابراین همیشه باور زیادی در هر یک از ما وجود داشت که می توانیم به بازی برگردیم. این حیاتی بود که کارمان را ادامه دهیم و همه باور داشتند که قطعاً باز خواهیم گشت.

" شخصیت ما حیاتی بود و همانطور که می توانستید ببینید تلاش تیم خیلی زیاد بود. در چند بازی لیگ برتر شکست خوردیم... اما باز گشتیم و به خوبی واکنش نشان دادیم، جایگاه چهارم را تصاحب کردیم و این بار در فینال بازگشتیم. این چیز واقعاً خاصی است، تیم به آن خیلی افتخار می کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰