loading
در حال بررسی درخواست شما
پر: زدن گل اول به ما کمک کرد
پر: زدن گل اول به ما کمک کرد

پر: زدن گل اول به ما کمک کرد


شاگردان آرسن ونگر که هفته گذشته مقابل لیورپول متحمل شکست سنگینی شده بودند دیروز بار دیگر اما این بار در جام حذفی مقابل این تیم قرار گرفتند و لیورپول مانند بازی قبل باز هم شروع خوبی داشت.

اما پس از چندین واکنش فوق العاده از سوی فابیانسکی، گل اوکسلید چمبرلین باعث بالا رفتن اعتماد به نفس توپچی ها شد تا در نهایت با کسب یک پیروزی روحیه بخش به جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی صعود کنند.

مرتساکر پس از این پیروزی گفت: " پس از شکست در آنفیلد مشخصاً بازی بسیار مهمی برایمان بود. آن شکست ضربه بزرگی به ما زد اما در جام حذفی برگشتیم. رقابت متفاوت و بازی متفاوتی بود.

" گل اول کلیدی بود، فابیانسکی چندین بار ما را در بازی نگه داشت. خیلی مهم بود که عملکرد خوبی داشته باشیم و پس از فرصت های لیورپول در ابتدای بازی ما در بازی بسیار بهتر بودیم، سزاوار گل اولمان بودیم و سپس گل دوم نیز حیاتی بود."

مرتساکر اکنون روی بازی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان که حتی نسبت به بازی های قبل آزمون دشوارتری خواهد بود تمرکز کرده است.

" این دیدار یک دوئل بزرگ مقابل تیم آلمانی است، به نظرم در حال حاضر آن ها یکی از بهترین تیم های جهان هستند اما این یک بازی خانگی دیگر است و ما در حال حاضر در بازی های خانگی بسیار مطمئن هستیم.

" در چند هفته اخیر در خانه خیلی گل نخورده ایم بنابراین اعتماد به نفس خوبی برای هفته بعد وجود دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰