loading
در حال بررسی درخواست شما
پر مرتساکر یکی از عاشقان واقعی باشگاه آرسنال
پر مرتساکر یکی از عاشقان واقعی باشگاه آرسنال

پر مرتساکر یکی از عاشقان واقعی باشگاه آرسنال

پر مرتساکر در شب گذشته در یک دیدار خیریه بین منتخب بازیکنان مرتساکر و منتخب جهان برای همیشه از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد، او در مصاحبه ای با بیلد آلمان اعلام کرد هانوفر خانه‌ی من است اما تصمیم گرفتم به عشق هواداران و احترام به آرسن در آرسنال بمانم.

مرتساکر در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی بیلد آلمان در خصوص شایعات بازگشت به هانوفر که چند سالی است به گوش می‌رسد و چگونگی قبول مسئولیت هدایت آکادمی آرسنال واکنش نشان داد.

او در مورد این موضوع گفت:دیگر همه می‌دانند که هانوفر و ۹۶ چه معنایی برای من دارد، سال قبل در این فکر بودم، پس از پایان حضورم در آرسنال چه اتفاقی خواهد افتاد و چه فرصت‌هایی قرار است نصیب من و خانواده‌ام شود در این رابطه با خیلی‌ها صحبت کردم.بیشتر تلفنی با دنیل استندل سرمربی سابق هانوفر صحبت می‌کردم، خب هانوفر خانه‌ی من است و ۹۶ همیشه یک گزینه جذاب محسوب می‌شود، اما بعد پای آرسنال و آرسن ونگر و گزینه هدایت آکادمی آرسنال به ماجرا باز شد، که آرسن من را متقاعد کرد که در آرسنال بمانم و به عشق هواداران فعالیت بکنم، او به من ثابت کرد ماندن در اینجا باعث پیشرفت و موفقیت من می شود.

به نظر می‌رسد آرسن ونگر کسی است، که باید به خاطر حضور کاپیتان سابق آرسنال در جمع کارکنان باشگاه از او متشکر بود، به خصوص کاپیتانی چون مرتِساکر که تمام باشگاه و هواداران برای او احترام خاصی قائل هستند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Cannon
بازدید: ۲,۳۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰