loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی: این قهرمانی اتفاق خاصی است
پودولسکی: این قهرمانی اتفاق خاصی است

پودولسکی: این قهرمانی اتفاق خاصی است


گل پیروزی بخش آرون رمزی در دقیقه ۱۰٩ در ومبلی باعث شد تا توپچی ها به دوران بی جامی خود از سال ۲۰۰۵ پایان دهند.

با وجود اینکه آرسنال در همان ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاد پولدی تاکید می کند که تیم کاملاً از بازگشت به بازی اطمینان داشت و معتقد است که گل کازورلا در نیمه اول نقطه عطف بازی برای آن ها بوده است.

" گل کازورلا خیلی مهم بود؛ زیرا پس از آن به بازی برگشتیم. یک گل زیبا بود، یک ضربه ایستگاهی و بازگشت به بازی برایمان خیلی مهم بود و می دانستیم که کیفیت انجام این کار را داریم. جام حذفی بسیار خاص است و باید تا پایان مبارزه کنید.

" ما در ۲۰-۱۵ دقیقه ابتدایی در جریان بازی نبودیم. هال سیتی بیشتر آن را می خواست و بلافاصله پس از گذشت ۱۰ دقیقه دو گل زدند اما بازگشت به جریان بازی اتفاق خاصی است و سپس بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم، به خصوص در نیمه دوم.

" بازی فوق العاده ای برای هواداران و کسانی که از تلویزیون آن را تماشا می کردند بود. مهم بود که جام حذفی را کسب کنیم؛ زیرا این بازی ها مانند آلمان همیشه نزدیک و دشوار است و ما کارمان را انجام دادیم.

" زمانی که برای باشگاهی مانند آرسنال بازی می کنید و برای ٩ سال چیزی به دست نمی آورید این قهرمانی معنای زیادی دارد بنابراین این برای ما بازیکنان، سرمربی، باشگاه و برای هواداران اتفاق خاصی است. بیایید قهرمانی جام حذفی را جشن بگیریم!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰