loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی: نمی توانید از این وضعیت راضی باشید
پودولسکی: نمی توانید از این وضعیت راضی باشید

پودولسکی: نمی توانید از این وضعیت راضی باشید


مهاجم آلمانی توپچی ها از فصل گذشته که به این پیوست معمولاً در بازی هایی که از ابتدا حضور داشته تعویض شده است و در جریان دیدار مقابل ویگان در جام حذفی پس از اینکه در دقیقه ٦۸ تعویض شد به طور واضح ناراحتی خود را از این مساله نشان داد.

پولدی در این باره می گوید: " نمی توانید از این وضعیت راضی باشید، من بازی می کنم و در دیدارهای اخیر دائماً تعویض شده ام و مطمئناً زمانی که همیشه پس از ۷۰-٦۰ دقیقه از زمین خارج می شوید نمی توانید راضی باشید.

" وقتی تعویض می شوید و خوشحال هستید دیگر یک فوتبالیست نیستید بنابراین قطعاً من نیز از اینکه همیشه تعویض شوم راضی نیستم. این تصمیم رئیس است، او سرمربی است، اوست که تصمیم می گیرد چه کسی وارد شود، چه کسی خارج شود و چه کسی در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد.

" زمانی که برای یک باشگاه بزرگ بازی می کنید همیشه کار آسانی ندارید اما قطعاً من از اینکه دائماً تعویض شوم و از بیرون شاهد بازی باشم راضی نیستم."


آرسنال سه شنبه شب در لیگ به مصاف وستهام خواهد رفت و پودولسکی تاکید می کند که آن ها برای صعود به لیگ قهرمانان اکنون باید روی لیگ تمرکز کنند.

" هر فصل زمانی که عنوانی برنده نمی شوید روی شما فشار وجود دارد و روزنامه ها درمورد آن صحبت می کنند، هواداران عصبی می شوند اما ما امسال برای کسب جام حذفی شانس داریم بنابراین شاید این به باشگاه، خودمان و رئیس کمک کند.

" اما مساله مهم دیگر پس گرفتن جایگاه چهارم است؛ زیرا وقتی که در لیگ قهرمانان بازی نمی کنید برایتان یک فاجعه است.

" ما لیگ را فراموش نمی کنیم؛ زیرا در حال حاضر در رده پنجم هستیم، اکنون برای لیگ قهرمانان واجد شرایط نیستیم بنابراین باید کارمان را در زمین مسابقه انجام دهیم - سه شنبه کار را شروع می کنیم و این مساله مهمی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arseblog
بازدید: ۱,۱۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰