loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین از گلزنی خوشحال است
چمبرلین از گلزنی خوشحال است

چمبرلین از گلزنی خوشحال است

چمبرلین پس از بازی دیشب با شروزبری که با برد 3-1 توپچی ها همراه شد مصاحبه ای با پلیر آرسنال انجام داد که متن آن را می خوانیم.

الکس، آرسنال چه قدر به این برد نیاز داشت؟
این بازی بزرگی برای ما بود، حتی اگر شما بگویید که در برابر تیم ضعیف تری بازی می کردیم. ما باید نتیجه بازی آخر هفته را فراموش می کردیم، شرایط را تغییر می دادیم و از صعود به مرجله بعد کارلینگ کاپ مطمئن می شدیم، امشب با یک ترکیب جوان این کار را انجام دادیم.

زمانی که 1-0 عقب افتادیم تفکرات چگونه بود؟
شاید بعضی ها پیش خودشان فکر کردند "باز هم همان اتفاقات همیشگی در حال رخ دادن است!" ولی ما می دانستیم که چگونه باید کار کنیم تا بازی را پیروز شویم. شاید دلیل خوردن آن گل ناهماهنگی در دفاع بود یا اینکه ما به خوبی دفاع نکردیم. این گل به ما گفت باید همه در کنار هم تلاش خود را بیشتر کنیم. این انتظار را داشتیم که اگر سرعت بازی خودمان را افزایش دهیم می توانیم آنها را شکست دهیم و این را در نیمه دوم با کنترل کردن بازی نشان دادیم.

شما با اولین گل خود برای آرسنال تیم را در بازی جلو انداختید، در این مورد صحبت کنید...
من توپ را دریافت کردم و دیدم که جلویم باز است و فکر کردم باید شانسم را امتحان کنم، به اندازه کافی خوش شانس بودم و از این گل خوشحالم. بیش از اندازه ای که انتظار داشتم تا اینجای فصل روی نیمکت بودم و این بخ اطر خریدهای با کیفیتی بود که انجام دادیم. فراموش کرده بودم که بودن در زمین چه حسب دارد، وقتی امروز غروب قبل از بازی به زمین آمدم حس کردم که این قدم بزرگی برای من خواهد بود، در مورد بازی هیجان زیادی داشتم و اینکه بازی کردم خیلی خوب بود. هر چه توان داشتم امشب ارائه دادم و خوشبختانه خوب ظاهر شدم.

آرسنال فصل گذشته به فینال کارلینگ کاپ رسید، فکر می کنید تیم کنونی هم بتواند این کار را انجام دهد؟
فکر می کنم واقعا ترکیب خوبی داریم، فکر می کنم ما فقط باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم و اتفاقات خوبی برای ما خواهد افتاد. اینجا بازیکنان با کیفیتی وجود دارند، خریدهای با کیفیتی انجام دادیم و از قبل هم بازیکنان با کیفیتی در تیم بودند، ما فقط باید در کنار هم و با قدرت کار کنیم. فکر می کنم قدرت این را داریم که به فینال این رقابتها برسیم و در لیگ برتر و جام حذفی نیز مدعی جدی باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۳۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰