loading
در حال بررسی درخواست شما
چک - به شکستن این رکورد خیلی افتخار می کنم
چک - به شکستن این رکورد خیلی افتخار می کنم

چک - به شکستن این رکورد خیلی افتخار می کنم

 
این دروازه بان در پیروزی دو بر صفر مقابل بورنموث برای 170 مین بار دروازه خود را بسته نگه داشت و بطور کلی رکورد کلین شیت را که به مدت طولانی در دست دیوید جیمز بود شکست.
 
چک از رسیدن به این نقطه عطف خوشحال شده است و می گوید در بازی دوشنبه شب منتظر شنیدن سوت نهایی بوده است.
 
او به رسانه آرسنال گفت" من باید بگویم که در پایان بازی من افتخار می کردم.این که شما هر روز در یکی از بهترین لیگهای جهان رکورد را بشکنید , کار ممکنی نیست.من همچنین از بردن بازی واقعا خوشحال شدم , زیرا بعد از بازی که مقابل ساوتهمپتون داشتیم ما باید به خودمان می آمدیم.
 
" بطور کلی ما عملکرد خوبی داشتیم و نزدیک به پایان بازی , در پنج یا ده دقیقه آخر من شبیه شما که از ابتدای بازی به آن فکر می کنید ساعت را چک می کردم. بسیار خوب, این یک بازی است که شما نیاز دارید آن را ببینید و نتیجه را واگذار نکنید و ما بخوبی آن را انجام دادیم.
 
" ما تا آخرین ثانیه تمرکز کرده بودیم , زیرا حتی اگر شما روی سه دقیقه واپسین نیز متمرکز شوید , ممکن است به این زمان اضافه شود و این موضوع باعث می شود پنج دقیقه برای شما خیلی طولانی باشد.در این دقایق شما می توانید اشتباهی داشته باشید و بازی را از ببازید , پس شما از ابتدا تا پایان بازی نیاز به تمرکز دارید.
 
" این موضوع می تواند گاهی اوقات آسان باشد , وقتی بازی را در اختیار داشته باشید , دو بر صفر جلو باشید و جسورانه برای گلزنی مقابله می کنید.شما باید مطمئن شوید که شما حرفه ای و سازمان دهی شده هستید و چیزهای درست را انجام می دهید و امروز ما فهمیدیم چگونه آن را انجام بدهیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۸
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰