loading
در حال بررسی درخواست شما
چک - ما باید برای پاسخ دادن آماده باشیم
چک - ما باید برای پاسخ دادن آماده باشیم

چک - ما باید برای پاسخ دادن آماده باشیم

توپچی ها در سنت ماری شانس صعود به صدر جدول لیگ برتر را داشتند ، اما با یک نمایش ضعیف شکست سنگینی را متقبل شدند و به روند خوب فرم اخیرشان پایان دادند.

چک می گوید خیلی سخت بود که دقیقا به چیزی را که اشتباه رفتیم اشاره کنیم،اما این یک زنگی برای این بود که تیم در بازی عصر دوشنبه مقابل بورنموث به خودش بیاید.

این دروازه بان گفت"این یک بازی بود که واقعا هیچ چیزی به نفع ما اتفاق نیافتاد و همه چیز به نفع آنها پیش رفت.اگر شما به تعداد شوتها نگاه کنید ، آنها در نیمه اول یک ضربه به چهار چوب داشتند و یک گل هم به ثمر رساندند.

" در نیمه دوم عملا دو گل آنها به همین شکل بود.آنها دو ضربه در چهارچوب داشتند و هر دو ضربه را گل کردند.واضح است وقتی شما در مقابل این نوع تیمها که در زدن گل نهایت بهره وری واستفاده را می کنند بازی می کنید ، کار شما برای بردن بازی خیلی دشوار می شود.

"عملکرد ما آن چیزی نبود که ما می خواستیم ، اما این فوتبال است- خصوصا در لیگ برتر.وقتی شما همچین روزی داشته باشید و شما راهتان را پیدا نمی کنید ، بردن بازی خیلی مشکل است.

" ما اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم و با وجود مالکیت توپ در نیمه دوم بنظر نمی رسید پاسهای درست را در لحظه درست می دادیم. ما فاقد بهره وری بودیم.در فوتبال هدف گل زدن است و ما امروز نتوانستیم شانسمان را پیدا کنیم و به همین دلیل ما مجازات شدیم( تقاص آن را دادیم ).

" یک چیز مثبتی که وجود دارد این است که ما در دوشنبه یک بازی داریم و ما برای جستن به عقب ( به خود آمدن ) آماده خواهیم بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۷
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰