loading
در حال بررسی درخواست شما
چک - نقاط برجسته شخصی من از سال 2015
چک - نقاط برجسته شخصی من از سال 2015

چک - نقاط برجسته شخصی من از سال ۲۰۱۵

این دروازه بان افسانه ای به 11 سال حضورش در چلسی پایان داد و در تابستان به شمال لندن نقل مکان کرد , او در صدر نشینی توپچی ها در پایان سال در لیگ برتر نقش بسزایی داشت.

چک از مسیری که در 12 ماه گذشته هم برای باشگاه و هم تیم ملی اش طرح ریزی شده خوشحال است.

او به رسانه آرسنال گفت" ما بعنوان یک ملت برای دیگر تیمهای اروپایی واجد شرایط لازم هستیم.برای تیم کوچکی مثل جمهوری چک -که ما در سال 1996 قهرمانی جام ملتهای اروپا را از دست دادیم - این ( قهرمانی یورو ) یک دستاورد فوق العاده ای است.ما در حال تغییر بنیان تیم بودیم و ما هنوز برای قهرمانی یورو برنامه ریزی می کنیم.

" در مورد سطح شخصی , من از حفظ سطح عملکردم در مسیری که پیش رویم است , خوشحالم.انتقال من از چلسی به آرسنال نیز مرا خیلی خوشحال کرد , من فکر می کنم وقتی شما یک تصمیم مهمی می گیرید , شما همیشه آرزو می کنید که این تصمیم برای شما کارآمد باشد.

" هر آنچه که برای من اتفاق افتاده , دقیقا چیزی بوده که من آرزو کرده بودم, بنابراین من می توانم از این موضوع خوشحال باشم.در واقع من در فرم مناسبی ماندم و من قادر بودم آموزش ببینم و بازی کردن در یک بخش جزئی مهم است , زیرا بدن شما ابزار کار است و برای بهتر بازی کردن نیازمند سالم بودن است.

" هدف شخصی من در سال جدید , همان هدف تیم است.من بازیکن تیم هستم و جام های قهرمانی پیش رو قرار دارند.قهرمانی لیگ علاوه بر دیگر رقابتها - که می تواند جام حذفی یا لیگ قهرمانان اروپا باشد - می تواند سالی درخشان برای ما رقم بزند . امیدوارم ما بتوانیم در سال 2016 آن را فتح کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰