loading
در حال بررسی درخواست شما
چک - نگرش میسی بسیار مثبت است
چک - نگرش میسی بسیار مثبت است

چک - نگرش میسی بسیار مثبت است

دروازبان جوان آرسنال در شش بازی متوالی بجای دیوید اوسپینا که از ناحیه شانه مصدوم بود روی نیمکت نشست.

چک در چند هفته اخیر از نزدیک با میسی کار کرده است و می گوید او اگر می خواهد پیشرفت کند و به تیم اول آرسنال ملحق شود باید سخت کار کند.

چک گفت" یک چیز مثبت در مت این است که او تلاش می کند و تمایل به پیشرفت دارد،اویاد می گیرد و اطلاعات را یادداشت می کند و می داند برای رسیدن به تیم اول باید چه کاری انجام دهد.

"این خیلی مهم است، زیرا در تیم اصلی بودن یک بخش قضیه است و بخش دیگر ماندن در تیم اول وبه پیشرفت ادامه دادن است.او بطور مدام مایل به پیشرفت و یادگیری است واین به او شانس بهتر شدن و ماندن در تیم اول را می دهد.

" وقتی شما جوان هستید ، شما می خواهید هر چیزی سریع رخ دهد و بطور حتم این چیزهابطور کامل صورت نمی گیرد یا راه شما کمی بیشتر می شود.اما وظیفه بازیکنان بزرگتر این است که به بازیکنان جوان بفهمانید انجام هرچیزی زمان می برد و لازمه آن سخت کار کردن است.

" به این روش کار کردن با مت آسان است ، زیرا او مشتاق به کار کردن و بهبود آن است، وقتی شما می بینید این چیزها اتفاق می‌افتد ، شما فقط می توانید بگویید استراحت کن،این کار ر انجام بده وآن کار را نجام نده.

" فقط چیزهای کوچکی است که می تواند به مردم کمک کند تا بفهمند چه راه هایی  برای انجام این چیزها وجود دارد که احتمالا انجام آن ها را بهتر می کند یا آنچه را انجام می دهند آپدیت کنند.فوتبال جزئیات کوچکی دارد و شما می توانید به مردم کمک کنید آن را بهتر انجام دهند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۲۹
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰