loading
در حال بررسی درخواست شما
چک به دنبال قهرمانی با آرسنال است
چک به دنبال قهرمانی با آرسنال است

چک به دنبال قهرمانی با آرسنال است

دروازه بان کار آزموده آرسنال می خواهد تا با اونای امری صحبت کند تا آرسنال موفقیت محسوس تری بدست بیاورد، اما اولویت امری برگشت آرسنال به لیگ قهرمانان اروپاست.

پتر چک تاکید کرد که تمام شدن فصل در جایگاه چهار تیم بالای جدول برای آرسنال اولویت است، ولی او میخواهد که حضور مجدد آرسنال در لیگ قهرمانان همراه با دستاوردهای بیشتری برای آنها باشد. گلر کارکشته آرسنال در کارنامه ی خود پیروزی ها و افتخارات زیادی دارد که بسیار چشمگیر است. او‌ پیروزی دیگری را امسال در کارنامه اش همراه با آرسنال میخواهد، چرا که او در سال پایانی قراردادش در آرسنال بسر میبرد.


کمک به تیم برای برگشت به لیگ قهرمانان بعد از ۲ سال غیبت، هدف نهایی چک است، اما جام حذفی و قهرمانی در لیگ اروپا نیز از افتخاریست که چک برای بدست آوردن آنها با آرسنال تمام تلاشش را خواهد کرد.

چک ۳۶ ساله در مورد اهداف آرسنال گفت: “ اولویت ما قرارگیری در میان چهار تیم اول جدول است که مارا به لیگ قهرمانان میرساند و شما میخواهید پیشرفت کنید و به پیشرفت باشگاهتان در تیم کمک کنید. ما یک مربی جدید داریم و قاطعانه هدف گذاری کرده ایم. بنابراین اگر ما بتوانیم که عنوان قهرمانی در این فصل در هر تورنمنتی بدست بیاوریم، این یک دستاورد بزرگ است. شما برای هر بازی تمام تلاش خود را می کنید تا برنده شوید. در حال حاضر ما در جام حذفی هستیم و پر افتخار ترین باشگاه در این تورنمت ما هستیم و باید از عناوین خوددفاع کنیم تا باز هم پیروز تورنمت شویم. این در مورد لیگ اروپا نیز صدق میکند و ما شروع بسیار خوبی داشته ایم. این ها دو تا از اهداف ما هستند، اما لیگ برتر هدف اصلی ماست که در جمع چهار تیم بالای جدول حضور داشته باشیم.”

آرسنال با برد در مقابل بلکپول با نتیجه ی ۳ بر صفر خود را در جام حذفی نگه داشت و آنها ازین پیروزی خوشحالند. بلکپول ماموریت کمتری به نسبت به آرسنال در این فصل داشت، اما این یک سفر بسیار خوب برای توپچی ها به بوفیلد بود، چرا که آن ها توانستند بلکپول اوون اویستون را، در خانه شکست دهند.

چک اشاره کرد: “ما با یک مربی جدید که هدایت آرسنال را به عهده گرفته بود، شروع کردیم. ما مجبور بودیم که تیم بهتری نسبت به قبل بشویم و از آن آگاه بودیم. ما تلاش کردیم که روی بازی هایمان و عملکردمان متمرکز بمانیم و اگر شما آماده باشید، اتفاقات خوبی در زمین بازی برای شما خواهد افتاد. ما می دانیم که باید روی عملکردمان متمرکز باشیم و تا به اینجا اینکار را بخوبی انجام داده ایم.”

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۱۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰