loading
در حال بررسی درخواست شما
چک: جام حذفی خیلی خاص است
چک: جام حذفی خیلی خاص است

چک: جام حذفی خیلی خاص است

 
پیتر تاکنون 4 بار جام حذفی انگلستان را فتح کرده و می‌گوید جوی که در تک تک بازی‌های این جام وجود دارد آن را از سایر جام‌ها متمایز می‌کند.
 
آرسنال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شنبه میزبان ساندرلند خواهد بود و چک امیدوار است در این جام هم بازی کند.
 
"همیشه گفته‌ام جام حذفی رقابتی خاص است. همیشه دوست داشته‌ام در جام حذفی بازی کنم چون در درجه نخست شما ممکن است مقابل تیم‌هایی از دسته‌های پایین‌تر بازی کنید.
 
"جو و فضایی که بازی را در بر می‌گیرد این را به شما می‌گوید که آن بازی می‌تواند برای باشگاهی که شما مقابلش بازی می‌کنید یک تاریخ‌سازی باشد. حتی اگر مقابل تیمی از لیگ برتر هم بازی کنید، رفتار هواداران در خارج از خانه در جام حذفی تغییر می‌کند.
 
"تیمی که در جام حذفی در خارج از خانه بازی می‌کند نسبت به سایر بازی‌ها بیشتر حمایت می‌شود و جو ورزشگاه اوج می‌گیرد. اگر به تاریخچه این جام نگاه کنید، متوجه می‌شوید که قدیمی‌ترین رقابت جهان است و این به خودیِ خود چیز ویژه‌ای است.
 
"من همیشه دوست دارم در جام حذفی بازی کنم، مهم نیست چه تیمی مقابل ما باشد چون بازی کردن در آن همیشه خاص است. دلیل دوم هم این است که اگر به نیمه نهایی یا فینال بروید، در ومبلی بازی خواهید کرد.
 
"همیشه بازی‌های بزرگ در ومبلی برگزار می‌شوند و وقتی شما در این ورزشگاه به میدان می‌روید فشار، تنش و جو را احساس خواهید کرد - به همین خاطر دوست دارید در اینگونه بازی‌ها به میدان بروید - به همین خاطر جام حذفی برای من خیلی خاص است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰