loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسنی: بالاتر از تاتنهام کار را تمام می کنیم
ژسنی: بالاتر از تاتنهام کار را تمام می کنیم

ژسنی: بالاتر از تاتنهام کار را تمام می کنیم



پس از شکست آرسنال برابر سیتی و برد خانگی تاتنهام برابر ساندرلند اختلاف دو رقیب سنتی شمال لندن به پنج امتیاز افزایش پیدا کرد و این در حالیست که یاران هری ردنپ یک بازی کمتر از آرسنال انجام داده اند.

تیم تاتنهام در بازی رفت لیگ برتر در ورزشگاه وایت هارتلین موفق شد 2-1 آرسنال را شکست دهد ولی حالا ژسنی در کنار دیگر بازیکنان مصمم هستند تا نگذارند تاتنهام برای اولین بار از فصل 1994/95 در جدول بالاتر از آرسنال قرار بگیرند.

"هدف اصلی این است که بالای تاتنهام قرار بگیریم، هر اتفاقی که بیفتد نمی خواهیم پایین تر از آنها لیگ را تمام کنیم.

این خواسته شخصی من است چون من هم یکی از هواداران تیم هستم و اینکه بالاتر از آنها کار را تمام کنیم برای من خیلی اهمیت دارد، من مطمئنم که می توانیم اینکار را انجام دهیم.

تاتنهام بالاخره امتیاز از دست خواهد داد، آنها اخیراً در فرم خوبی قرار داشتند و شما باید آنها را به این خاطر تحسین کنید اما من مطمئن هستم که ما تیم بهتری هستیم و کار را بالاتر از آنها تمام خواهیم کرد، گذر زمان نشان خواهد داد که آنها می توانند فشارها را تحمل کنند یا خیر اما در حال حاضر آنها خیلی خوب نشان می دهند."

شکست این هفته آرسنال برابر سیتی اولین شکست آنها در لیگ برتر از بازی با تاتنهام بود و ژسنی انتظار دارد تیم بتواند در بازی استون ویلا دوباره به مسیر پیروزی ها بازگردد.

"در مورد اینکه بتوانیم دوباره به روند خوب خودمان برگردیم خوشبین هستم و امیدوارم که این بار روند شکست ناپذیری ما طولانی تر از دفعه پیش باشد تا در جدول صعود کنیم و مطمئن باشیم که تا جایی که بشود در رتبه بالاتری قرار بگیریم.

اگر چند نتیجه خوب بگیرید و خوب بازی کنید اعتماد به نفستان باز می گردد، عملکردهای ما نشان داده که اعتماد به نفس بالایی داریم و قطعاً بازی یکشنبه آن را از ما نخواهد گرفت.

فکر می کنم مشکلاتی که تا اینجا داشتیم باعث قوی تر شدن ما شده اند، پس از شروع ضعیفی که داشتیم چند خرید با کیفیت انجام دادیم و این خریدها باعث شدند روحیه و اشتیاق به رختکن تیم بازگردد.

جو تیم در حال حاضر خیلی خوب است و من معتقدم می توانیم در همه رقابتها پیشروی زیادی داشته باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۲۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۱۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰