loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو - ما می خواستیم به قربانیان پاریس ادای احترام کنیم
ژیرو - ما می خواستیم به قربانیان پاریس ادای احترام کنیم

ژیرو - ما می خواستیم به قربانیان پاریس ادای احترام کنیم

مهاجم آرسنال در بازی جمعه گذشته فرانسه هنگامی که تروریست ها پایتخت فرانسه را مورد هدف قرار دادند در ورزشگاه بود.ژیرو از این حوادث شوکه شده بود و 4 روز بعد در ورزشگاه ومبلی فرانسوی ها یک لحظه کاملا رمانتیک را گذراندند.

الیویه ژیرو"با سرود ملی ، پرچم فرانسه و بازیکنان انگلیسی آن لحظه خیلی رمانتیکی بود."

بازیکن آرسنال گفت" ما در طول بازی ( در پاریس ) صدای بمب ها راشنیدیم ، من می توانم بگویم آن صدا شبیه یک صدای طبیعی نبود.شما می تونید گاهی اوقات همچین صداهایی را در ورزشگاه بشنوید اما اون صدا عجیب و غریب بود و ما روی بازی تمرکز کرده بودیم.

" ما فقط در پایان بازی از طریق تلویزیون و شبکه های اجتماعی متوجه شدیم توسط تروریست هاحمله شده بود.این اتفاق واقعا غم انگیزی بود که اتفاق افتاده و من هیچ حرفی برای گفتن ندارم.

" ما از آنچه اتفاق افتاده بود خیلی احساس نگرانی میکردیم و ما فقط می خواستیم ( دربرابر انگلیس )به قربانیان آن حادثه ادای احترام کنیم.آن بازی بود که مردم فرانسه می خواستند تماشا کنند و ما از ادای احترام کردن به قربانیان افتخار می کنیم.

" ما می خواستیم متحد باشیم ، در زمین همه یکی باشیم و با سرود ملی ، پرچم فرانسه و بازیکنان انگلیسی که یک لحظه خیلی عاطفی بود به قربانیان ادای احترام کنیم.

" ما می توانستیم پرچم فرانسه را در همه ورزش ها ببینیم و ما بخصوص در ورزشگاه ومبلی احساس حمایت و پشتیبانی می کردیم.آن ها سرود ملی را همراه پرچم فرانسه روی نمایشگر ورزشگاه پخش کردند،بنابراین آن لحظه عاطفی بسیار بزرگی برای ما بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۲۹
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰