loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو: می توانیم ثابت کنیم که منتقدان در اشتباهند
ژیرو: می توانیم ثابت کنیم که منتقدان در اشتباهند

ژیرو: می توانیم ثابت کنیم که منتقدان در اشتباهند



ژیرو و هم تیمی هایش شنبه در مسابقه ای حیاتی در آنفیلد به مصاف لیورپول خواهند رفت. اگرچه آرسنال با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به منچستر سیتی و چلسی در صدر جدول قرار دارد اما از نظر خیلی از افراد مدعی سوم قهرمانی محسوب می شود.

ژیرو در این باره اظهار داشت: " شاید ما مدعی قهرمانی نباشیم اما برای مدتی طولانی است که همچنان در صدر جدول قرار داریم و دیدار فردا ۲۵ امین بازی ماست.

" باید به مردم نشان دهیم که می خواهیم جواب منتقدمان را در زمین بدهیم نه چیز بیشتر. این مهم ترین مساله برای ما و واقعیت درون زمین مسابقه است. پس از آن اگر باز هم به نظر مردم ما نمی توانیم کار را در جایگاه اول تمام کنیم دیگر مشکل من نیست، اما می دانم که شانس خوبی برای فتح لیگ داریم."

در دیدار رفت که با پیروزی ۰-۲ توپچی ها به پایان رسید آرسنال یکی از مهیج ترین بازی های فصلش را در ورزشگاه امارات انجام داد و ژیرو می خواهد که تیم فردا بار دیگر آن عملکرد را تکرار کند.

" بله، آن یکی از بهترین نمایش هایمان بود؛ زیرا ما واقعاً خوب بازی کردیم و به آن ها اجازه ندادیم تا بازی خودشان را انجام دهند.

" ممکن است پس از بازی برخی افراد گفته باشند که لیورپول بازی خودش را انجام نداد اما این به خاطر فشار ما بود. به آن ها اجازه بازی کردن ندادیم، آن ها را تحت فشار نگه داشتیم و مهارشان کردیم، به همین دلیل چیز زیادی از سوارز و استوریچ ندیدیم.

" دوباره کلین-شیت کردیم بنابراین این همان چیزی است که شنبه به آن نیاز داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰