loading
در حال بررسی درخواست شما
کلوپ: آرسن عاشق آرسنال است
کلوپ: آرسن عاشق آرسنال است

کلوپ: آرسن عاشق آرسنال است

مرد فرانسوی ۲۱ سال را در شمال لندن و  به عنوان سرمربی آرسنال سپری کرده است و کلوپ اذعان داشت درکی از درخواست هواداران در مورد تغییر در پست مربیگری (آرسنال) ندارد چرا که ونگر توانسته است به مدت ۲۰سال پیاپی تیم را به رقابتهای لیگ قهرمانان ببرد و ۱۰عنوان قهرمانی در رقابتهای مختلف را نیز بدست آورد.

کلوپ افزود: آرسن عاشق آرسنال است و تمام انرژی خودش را برای موفقیت این تیم به کار میبرد.

به جز اعضا هیات مدیره که با افکارش (ونگر) موافق هستند، او تنها کسی است که میتواند وضعیت باشگاه را قضاوت کند، از همین رو هیات مدیره با قراردادی دو ساله خواهان ماندن او شدند.فصل گذشته بسیار سخت و طولانی بود و آرسنال دائما نزدیک به بردن و کسب عناوین مختلف بود و همواره تیم موفقی بود.

اما به یکباره متوجه میشوید که دیگر شما را نمیخواهند و این چیزی است که من متوجه نمیشوم و البته در جایگاهی نیستم که متوجه شوم(از دید هواداران ).تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که من برای او احترام بسیار زیادی قائل هستم، به خاطر کارهایی که در گذشته انجام داده است نه فقط برای آرسنال بلکه برای فوتبال از نگاه کلی او اسطوره است.
او مربی بسیار بسیار بزرگی در لیگ برتر است و البته در فوتبال جهان و همچنان این قدرت را دارد که در سطح اول فوتبال دنیا بماند و من خوشحال هستم که او همچنان در آرسنال است و من میتوانم یکشنبه باز هم او را ملاقات کنم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : sky sport
بازدید: ۱,۴۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰