loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی - ژیرو یک مبارز واقعی است
کوشلنی - ژیرو یک مبارز واقعی است

کوشلنی - ژیرو یک مبارز واقعی است

 
این مهاجم پنج گل در سه بازی گذشته از جمله هتریک در مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.
 
کوشلنی همچنین تحت تاثیر مسوت اوزیل قرار گرفته و می گوید اولیویه ژیرو و این ملی پوش آلمانی با بسته ای از اعتماد بنفس به سوی نبرد دوشنبه مقابل منچستر سیتی می روند.
 
کوشلنی گفت" من فکر می کنم اولیویه در ابتدای فصل زیاد بازی نکرده است بنابراین او به سختی در تمرینات کار می کند و او یک جنگجو است.برای برگشتن به تیم اصلی و به ثمر رساندن گل های مهم ، داشتن اعتماد بنفس مهم است.
 
"او فقط گل نمی زند،بلکه او کارهای بیش تری در زمین انجام می دهد و او برای دفاع هر ضربه آزاد و کرنر مهم است،زیرا او بلند قد است و ضربه های سر او خیلی برای ما مهم است.
 
" مسوت شبیه اولیویه اعتماد بنفس دارد.او پاس گل های زیادی در این فصل داده است و ما بهمراه او خوشحال هستیم ، زیرا سال گذشته مردم زیادی درباره او صحبت می کردند ، زیرا او گل های زیادی برای آرسنال به ثمر نرساند و او به گل زنی های بیشتر و پاس گل دادن های بیشتری نیاز داشت.
 
"او الان در سطح بالایی است و من برای او و خودمان امیدوارم او گل های بیشتری بزند. "
 
کوشلنی فکر می کند منچسترسیتی و آرسنال با مصدوم هایشان در این مبارزه انتخابی بد شانس بوده اند و می داند بازی دوشنبه چقدر مهم است.
 
او گفت " آنها این فصل را با بردهای زیادی شروع کردند.بعدا آنها شبیه ما مصدوم های زیادی داشتند.من فکر می کنم دو یا سه مصدوم آنها به بازی در مقابل ما برخواهند گشت.وقتی شما یک بازیکن مهم را در تیمتان از دست می دهید شما برای دادن اعتماد بنفس به سایرین به زمان نیاز دارید.
 
"آنها در بعضی بازی ها نتیجه بدی داشتند ، اما آنها هنوز در لیگ مهم هستند.این مهم است که در مقابل آنها برنده شویم.ما نیاز داریم تعدادی نتیجه خوب بگیریم.ما مطلع هستیم که ما بازی های زیادی داریم و آن یک دوره سختی است.
 
" ما می دانیم که در مقابل تیم بزرگی مثل منچستر سیتی بازی خواهیم کرد ، اما همچنین ما در مقابل بورنموث که برای ماندن در لیگ تلاش می کند بازی خواهیم کرد که این سخت تر خواهد بود.ما نیاز داریم روی بازیمان تمرکز کنیم و تلاش کنیم که سه امتیاز را بگیریم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۳۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰