loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی: لیگ قهرمانان برای ما حیاتی است
کوشلنی: لیگ قهرمانان برای ما حیاتی است

کوشلنی: لیگ قهرمانان برای ما حیاتی است


توپچی ها یکشنبه در حالی به مصاف وست برومویچ آلبیون می روند که پیروزی در این دیدار حضور آن ها در جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان را تضمین می کند.

کوشلنی مصمم است که به تیمش کمک کند تا به لیگ قهرمانان صعود کند و می گوید این رقابت ها هیجان انگیزترین مسابقات فوتبال است.

او در گفتگو با Arsenal Player اظهار داشت: " لیگ قهرمانان تورنمنتی است که بهترین تیم های اروپا را در خود دارد بنابراین ما می خواهیم مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم؛ زیرا سطح خود را مقابل میلان، بارسلونا و یا بایرن می توانیم تعیین کنیم. برای بازیکنان بازی کردن مقابل آن ها بسیار هیجان انگیز است چرا که چیزهای زیادی یاد می گیریم و شما از نظر فردی نیز پیشرفت می کنید.

" اگر برنده شوید این یک بازی بسیار هیجان انگیز است بنابراین می خواهیم به لیگ قهرمانان بازگردیم؛ زیرا عاشق آن هستیم.

" ما روی دیگر بازی ها متمرکز شده ایم چرا که فصل بسیار طولانی است و می خواهیم بار دیگر در لیگ قهرمانان بازی کنیم؛ زیرا این مهیج ترین رقابت برای ماست. به جز دو ماه که برایمان بسیار دشوار بود در این فصل خوب کار کردیم اما ما باز میگردیم."

بازی یکشنبه مقابل وست برومویچ آخرین بازی خانگی آرسنال در این فصل خواهد بود و کوشلنی معتقد است که هواداران در فرم خوب خانگی تیم در این فصل نقش به سزایی داشته اند.

" هواداران برای ما فوق العاده اند؛ زیرا در طول فصل بازی هایی دارید که پیروزی در آن ها مشکل تر است، زمانی که حمایت هوادارانتان را در اختیار دارید حتی اگر خسته باشید می توانید بیشتر بدوید.

" اگر احساس کنید که هوادارانتان پشت شما هستند می توانید کارهای بیشتری انجام دهید و این برای بازیکنان درون زمین بسیار مهم است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۱۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰