loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی:دربی ها همیشه خاص هستند
کوشلنی:دربی ها همیشه خاص هستند

کوشلنی:دربی ها همیشه خاص هستند


این دوتیم شمال لندنی یکدیگر را در دور سوم رقابتهای جام حذفی در ورزشگاه امارات ملاقات خواهند کرد تا برای دومین بار در این فصل به مصاف هم بروند.آرسنال موفق شده بود در ماه سپتامبر با نتیجه ۱-۰ در زمین خود تاتنهام را شکست دهد.

کوشلنی میگوید:"ما میدانیم بازی مقابل تاتنهام بسیار دشوار خواهد بود اما این یک بازی هیجان انگیز است.ما میخواهیم برنده این بازی باشیم زیرا بسیار برای باشگاه و هواداران مهم است. میخواهیم همه ی توانمان را برای کسب پیروزی در زمین بگذاریم.

"همه ی دربی ها برای هوادارن مهم هستند،این بازی است که شما باید برنده شوید.قبل از بازی،در طول آن و در انتهای بازی جو بازی متفاوت خواهد بود و ما میخواهیم هوادارانمان بعد از بازی لبخند بزنند،بنابراین میخواهیم بازی را ببریم."

امانوئل ادبایور بازیکن سابق آرسنال بار دیگر باید به امارات برگردد و مقابل آرسنال بازی کند،کوشلنی رقابت با او را چالشی سنگین میداند.

"او مهاجم کاملی است - بر روی هوا خوب است،سریع است و تکنیک خوبی دارد.او مهاجمی است که مهارش دشوار است.مهاجمان نیاز به اعتماد به نفس دارند و او اکنون در حال زدن گلهاست.او بازگشتی قدرتمند داشته است ،شما میتوانید این موضوع را ببینید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰