loading
در حال بررسی درخواست شما
کوکلین : فقط نیاز داشتم چند بازی متوالی بازی کنم
کوکلین : فقط نیاز داشتم چند بازی متوالی بازی کنم

کوکلین : فقط نیاز داشتم چند بازی متوالی بازی کنم


فرانسس کوکلین می گوید اطمینان دارد قادر است در لیگ برتر شکوفا شود .

هافبک 23 ساله ی توپچی ها در آغاز فصل در تیم رزرو به میدان می رفت و سپس برای کسب تجربه حضور در تیم اصلی، دوره ای قرضی را در باشگاه چارلتون سپری کرد.

از ماه دسامبر و از زمان بازگشت فرانسیس کوکلن به باشگاه ، او تاثیر شگرفی در ترکیب تیم داشته و طبق آمار بیشترین تعداد قطع ارتباط و بیشترین تعداد پیروزی در دوئل ها را در لیگ برتر به ثبت رسانیده است.

"هرگز این فرصت را نداشته ام که چندین بازی متوالی را انجام دهم. مربی این فرصت را به من داد و برای اولین بار واقعا می توانم نشان دهم قادر به انجام چه کارهایی هستم."

"من نباید زیاده روی کنم ولی همیشه به خود اطمینان داشته ام. می دانستم که می توانم تاثیر خوبی داشته باشم و مربی این فرصت را به من داد بنابراین اکنون می توانم آن را نشان دهم."

"هر فوتبالیستی زیر سوال می رود. گاهی افت می کنید، گاهی اوج می گیرید و هر زمان که فرصت شما از را ه برسد باید از آن استفاده کنید. این همان اتفاقی است که برای من رخ داده است، بسیار خوشحال هستم و سعی می کنم جایگاهم را در تیم حفظ کنم."

"چیزهای زیادی برای مبارزه کردن داریم. دیدار بزرگی در لیگ قهرمانان داریم و نیاز است سعی کنیم شرایط را تغییر دهیم. در فوتبال هر مسئله ای امکان پذیر می باشد."

"مهمترین چیز این است که اکنون اعتماد به نفسمان را بازگردانیم و می توانیم با اعتماد به نفس کامل به خانه منچستر یونایتد برویم و سعی کنیم که نتیجه بگیریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰