loading
در حال بررسی درخواست شما
گابریل ژسوس درباره فصل اولش صحبت کرد
گابریل ژسوس درباره فصل اولش صحبت کرد

گابریل ژسوس درباره فصل اولش صحبت کرد

گابریل ژسوس پس از به پایان رسیدن فصل اول در شمال لندن، با گلزنی در بازی برابر تیم ولورهمپتون و پیروزی ۵-۰، احساس می‌کند که این فصل برایش یکی از به یاد ماندنی‌ترین فصل‌ها بوده است.

مهاجم برزیلی توپچی ها در آخرین بازی فصل، که به دلیل مصدومیت‌های زیادی برایش سخت بود، گل یازدهم خود را به ثمر رساند و با پیروزی بزرگ در آخرین روزهای فصل، انرژی خوبی را برای طرفداران آرسنال ساخت. او فکر می‌کند که ما در مسیر درستی برای بازسازی تیم در فصل بعد هستیم.

وی در بررسی فصل اول خود با لباس قرمز و سفید، گفت: "فصل خوبی بود. متاسفانه، هدفمان را که قهرمانی بود را به دست نیاوردیم، اما فکر می‌کنم فصل خوبی داشتیم، در واقع بسیار خوب بود."

"از درون و بیرون، در حال ساختن یک فضای خوب هستیم، هواداران همیشه با ما هستند و تیم را حمایت و تشویق می‌کنند. می‌خواستیم امروز اینجا بیاییم، لذت ببریم و بازی خوبی را مثل ۹۰ درصد فصل بازی کنیم. بازی را بردیم و سپس با خانواده و دوستانمان از آن لذت بردیم. همه با هم هستیم، بنابراین این یک روز خوب بود."

با بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد، گبی نمی‌تواند منتظر ماندن برای بازی‌های بزرگ مقابل برترین تیم‌های اروپا باشد، همچنین دوباره تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از سر خواهد گرفت.

اما پیش از آن، با گذراندن ۱۲ ماه پرکار که منجر به تغییر تیم از منچسترسیتی به تیم ما، شرکت در جام جهانی، بهبودی از آسیب زانو، و حضور در لیگ برترشد، گبی به برزیل می رود و امیدواره  که هم‌تیمی‌هایش همین کار را بکنند. با بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد، او منتظر بازی‌های بزرگ مقابل برترین تیم‌های اروپا و دوباره تلاش خود برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را آغاز خواهد کرد.

"برای مدتی با خانواده و دوستانم وقت خواهم گذراند و به برزیل برمی‌گردم تا از تعطیلات استفاده کنم و خانواده و دوستانم را ببینم. پس از این تعطیلات، با تمرکز ۱۰۰ درصدی دوباره به میدان خواهم آمد."

بازیکنانی که تعطیلات دارند می‌توانند با خانواده و دوستانشان لذت ببرند و وقت خوبی داشته باشند، و کسانی که به تیم ملی می‌پیوندند، می‌توانند از شرکت در آن لذت ببرند و پس از آن استراحت کنند و برای فصل بعد بازگردند.

"من برای آن بسیار هیجان‌زده هستم. برای مدتی به دلیل آسیب‌هایی که داشتم، قسمت بزرگی از فصل را از دست دادم، اما تمرکز من همیشه بر تناسب اندام بوده و بعد از آن برای کمک به تیمم. بنابراین، هدف اصلی من در فصل بعد، آمادگی جسمانی داشتن در طول فصل و کمک به تیمم خواهد بود."


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۸ ۱۲:۰۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰