loading
در حال بررسی درخواست شما
گازيديس : ونگر كمر خم نكرده است
گازيديس : ونگر كمر خم نكرده است

گازيديس : ونگر كمر خم نكرده است



اخيرا صحبت های مبنی بر اينكه ونگر ديگر از اين شرايط خسته شده و دوران او به اتمام رسيده است شنيده می شود اما مدير اجرايی باشگاه معتقد است كه ونگر اگرچه نا اميد شده اما در مقابل با مشكلات كمر خم نكرده است.

" او كمر خم نكرده است. اين يكی از همان تصاوير سياه و سفيدی است كه شما يا بلند پروازی می كنيد و همه چيز را عالی می بينيد يا احساس شكست می كنيد.

" در اين تصاوير او را می بينيد چراكه او مسئول است. بعضی از اين نگاه های احمقانه شديدا صدمه می زند اما نه به آرسنال و آرسن ،‌ بلكه به بازی ما صدمه می زند. ما نياز داريم تا كمی درباره آن فكر كنيم.

" آرسن نااميد شده است. او مانند همه ما سرخورده شده است. نا اميدی زياد ما در باشگاه و هواداران از اين بابت است كه پتانسيل ما بسيار بسيار بالا است. ما راه ها را پيدا كرده ايم و همه مسائلی را كه به ما ضربه می زند شناسايی كرده ايم. بالفعل نشدن پتسانيل بالای اين تيم مساله ای است كه بسيار نا اميد كننده شده است.

" اگر ما در پنج سال گذشته به تيم توجه كرده باشيم ، می بينيم كه نتوانستيم كار را تمام كرده و جامی كسب كنيم. اگر پتانسيل لازم برای انجام اين كار را نداشتيم ، اين مساله پذيرفتنی تر بود. اما اين پتانسيل در اين تيم وجود دارد و هر كسی می تواند اين را ببيند.

" فصل پيش ما بهترين بازی ها را در ليگ برتر انجام داديم اما در لحظات كليدی دست به تخريب خود زديم. ما اين مساله را اين فصل نيز چندين بار مشاهده كرده ايم و آن از مسائلی است كه ما بايد آن را درست كنيم.

" چه به او اعتقاد داشته باشيد يا نداشته باشيد ، او مربي بدی نشده است يا كسی نيست كه كنترل بازی از دستش خارج شده باشد. اين صحبت ها كاملا از اساس مهمل است. من به اينكه شرايط سخت و لحظات دراماتيك نياز است اعتقاد دارم. من فكر كنم همه ما در اين مساله هم عقيده هستيم كه اين مسائل محرك و لازمه موفقيت است و از جذابيت های بازی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰