loading
در حال بررسی درخواست شما
گازیدیس: برای فصل آینده شروع به کار کرده ایم
گازیدیس: برای فصل آینده شروع به کار کرده ایم

گازیدیس: برای فصل آینده شروع به کار کرده ایم


پس از پایان دوره ٩ ساله بی جامی توپچی ها گازیدیس مدیر اجرایی باشگاه می گوید که آن ها برنامه های زیادی برای فصل آینده دارند و آماده یک تابستان شلوغ در بازار نقل و انتقالات هستند.

گازیدیس در گزارش فصلنامه خود گفت: " ما در حال حاضر برای سال آینده شروع به کار کرده ایم و من به آینده بسیار خوشبین هستم. در موقعیت خیلی خوبی قرار داریم، بسیاری از بازیکنان کلیدی ما [ با تمدید قراردادهایشان ] حرفه بلند مدت خود را به باشگاه متعهد شده اند که این مساله به ما ثبات ترکیب برای پیشرفت در روشی کارامد را می دهد.

" آرسن سخت در تلاش است تا در طول تابستان عمق بیشتری را وارد ترکیب کند و این به ما اجازه خواهد داد تا فصل آینده در جبهه های رقابتی متعددی رقابت کنیم.

" علاوه بر این ما به توسعه قابلیت هایمان در بسیاری از نقاط خود ادامه می دهیم، از جمله کار عملکرد فیزیکی و آنالیز داده ها، سال آینده برنامه داریم که روی یک پروژه عظیم توسعه مجدد کالنی شروع به کار کنیم.

" همچنین سرمایه گذاری قابل توجهی در بخش رشد و پرورش جوانان که بخش مهمی از فلسفه ما باقی می ماند انجام دهیم. می خواهم بار دیگر از لیام بریدی برای تمام تلاش های بسیارش در طول ۱۷ سال گذشته تشکر کنم و مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با او در آینده ام.

" آندریس یونکر رئیس جدید آکادمی جوانان در ماه جولای به ما ملحق می شود و با توجه به اینکه به دنبال پیشرفت خود در جذب بازیکنان جوان هستیم استیو مارو را به عنوان رئیس استعدادیابی جوانان باشگاه منصوب کرده ایم. همچنین در طول فصل گام های بزرگی در رویکردمان نسبت به پیشرفت ورزشکاران جوان برداشته ایم و کارهای بازسازی مهمی در هیل اند رو به اتمام است."


در اواخر فصل آرسن ونگر ناامیدی خود از آمار بد مصدومیت ها در تیمش را ابراز کرد و گازیدیس می گوید که آن ها به طور جدی این مساله را بررسی می کنند.

" من به این اتفاق اهمیت می دهم. اگر به مجموع لیست مصدومین ما که به همراه آن وارد دوره بسیار تعیین کننده ای از فصل شدیم نگاه کنید؛ ویلشر، ولکات، اوزیل و رمزی را در اختیار نداشتیم و بدون گیبس و مونرئال در خانه بایرن به میدان رفتیم.

" ما تجزیه و تحلیل بسیار عمیقی انجام می دهیم تا بدانیم که چرا این اتفاق افتاد و اینکه ببینیم آیا ارتباطی بین تمام این مصدومیت ها وجود دارد یا نه."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۳/۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arseblog
بازدید: ۲,۶۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰