loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس: شکست مقابل تاتنهام یک نقطه عطف بود
گیبس: شکست مقابل تاتنهام یک نقطه عطف بود

گیبس: شکست مقابل تاتنهام یک نقطه عطف بود


توپچی ها فصل گذشته با شکست ۱-۲ در خانه تاتنهام در حالی که فقط ۱۰ بازی به پایان فصل باقی مانده بود با فاصله هفت امتیازی پشت سر رقبای خود قرار گرفتند و همین امر باعث شد تا صحبت هایی درمورد یک سیر نزولی و منفی افزایش یابد.

با این حال شاگردان آرسن ونگر به این شرایط واکنش برجسته ای نشان دادند و در نهایت با کسب هشت پیروزی و دو تساوی در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

گیبس می گوید دلیل منحصر به فردی در پشت این دوره تحول قرار ندارد به غیر از یک دلیل ساده که آن میل و اشتیاق به پیروزی و سبقت گرفتن از تاتنهام بوده است.

" سخت است که بدانید در آن دوره چه اتفاقی افتاد اما احساس کردم که تیم به سوی نوعی انقلاب پیش رفت و حاضر نبود که در آن فصل دوباره شکست بخورد.

" امروزه فوتبال همین است، خیلی سریع تغییر می کند و زمانی که شرایط دشوار بود و همچنین وقتی بهتر پیش رفت خیلی سریع خود را با آن ها وفق دادیم. تیم آن دوره را پشت سر گذشت و قوی تر از قبل از آن خارج شد.

" ما واکنش فوق العاده ای نشان دادیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل نیز بار دیگر همان عملکرد را نشان دهیم. مهم است که آنچه را که فصل گذشته انجام دادیم به خاطر بیاوریم."

گیبس پیش از دیدار یکشنبه یک تست آمادگی خواهد داد اما می گوید آماده یک استقبال غیردوستانه در وایت هارت لین است.

" زمانی که خارج از خانه بازی می کنید همه برایتان سخت تر از خانه است اما این حقیقت که ما آن ها را دو بار شکست داده ایم بدین معناست که آن ها نیز همین احساس را درمورد ما دارند.

" آنجا برای هر تیمی زمین دشواری است اما بدیهی است که وقتی ما به آنجا می رویم به خاطر ماهیت دربی دشوارتر خواهد بود. در صورت امکان باید خونسردی و آرامش خود را حفظ کنیم و با نگرش مثبتی به آنجا برویم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰