loading
در حال بررسی درخواست شما
یان رایت : گرانیت ژاکا مقصر نیست
یان رایت : گرانیت ژاکا مقصر نیست

یان رایت : گرانیت ژاکا مقصر نیست

پس از متهم شدن گرانیت ژاکا به بیدار کردن آنفیلد یان رایت به دفاع از این هافبک آرسنال پرداخت.

گرانیت ژاکا در نیمه اول با ترنت الکساندر آرنولد بازیکن لیورپول درگیر شد و پس از آن لیورپول به آرامی شروع به بازگشت به بازی کرد. محمد صلاح در دقیقه 42 بازی پس از اینکه توپچی ها با گل های گابریل مارتینلی و گابریل ژسوس 2-0 پیش افتاده بودن، یک گل زد.

سپس روبرتو فیرمینو در دقیقه 87 گل تساوی را به ثمر رساند تا یک امتیاز را برای تیمش ثبت کند.

چندین کارشناس، از جمله جیمی کاراگر، کاپیتان سابق توپچی ها را به خاطر رفتارش در زمین سرزنش کرده بودند که ظاهراً او باعث عصبانیت تماشاگران آنفیلد شد و به قرمزها کمک کرد تا بازگشت به بازی را رقم بزنند. اما یان رایت مهاجم سابق آرسنال از این ملی پوش سوئیسی دفاع کرد.

رایت در صحبت با بی‌بی‌سی گفت: "برای تهییج آن جمعیت نیاز نیست کار زیادی انجام بدید. حتی اگر گرانیت ژاکا وارد آنجا شود و به کسی سیلی بزند، بیشتر از هیجانی که دیدیم نخواهد بود"

"واقعیت اینه که او در این فصل برای ما درخشان بوده است. من فکر می کنم داستان این است که مردم سعی می کنند به کسی را متهم کنند. گرانیت ژاکا اینگونه بازی می کند. او احتمالاً اگر در حیاط خونشون هم بازی کنه، همینجوریه"

با تساوی روز یکشنبه مقابل لیورپول، برتری آرسنال در صدر جدول لیگ برتر به 6 امتیاز کاهش یافت. اگر منچسترسیتی در بازی عقب افتاده خود پیروز شود، فاصله خود را در صدر کمتر خواهد کرد.

ژاکا

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۱ ۲۰:۴۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : BBC
بازدید: ۶۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰