loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی با وستهام
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی با وستهام

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پیش از بازی با وستهام

  • خبرنگار: آیا انتخاب تیم تحت تاثیر بازی آتی مقابل نیوکاسل است؟

آرتتا: هرگز. ما فقط باید وستهام را شکست دهیم. این رقابت فرصتی برای ما است تا پیش برویم و جامی ببریم. تمرکزمان فقط روی وستهام خواهد بود.

  • خبرنگار: اهمیت این رقابت و تاثیر آن روی بازیکنان چیست؟

آرتتا: انجام آنچه انتظار داریم، یعنی ثبات و بازی بهتر از حریف در زمین. فردا مقابل وستهام بازی سختی خواهد بود. همیشه بازی‌های خارج از خانه مقابل آن‌ها سخت است. می‌خواهیم مومنتوم و فرم فعلی را حفظ کنیم. همین. 

  • خبرنگار: آیا رویکرد شما مشابه بازی مقابل برنتفورد است؟

آرتتا: بله و با توجه به مصدومیت‌ها شرایط متفاوت است. بازیکنان محدودی در دسترس داریم اما من همانند آن بازی برای پیروزی آماده می‌شوم.

  • خبرنگار: آیا انتظار می‌رود دکلن رایس مقابل باشگاه سابقش بازی کند؟

آرتتا: احتمال زیادی دارد. آماده است و می‌تواند بازی کند. اولین باری خواهد بود که به ورزشگاه قدیمی‌اش بازمی‌گردد. لحظه زیبایی برای او خواهد بود. 

  • خبرنگار: آیا بازگشت به باشگاه قبلی می‌تواند به ما کمک کند؟

آرتتا: فکر می‌کنم زیباست. من چند بار این تجربه را داشتم. واقعاً می‌بینید آن‌ها نسبت به شما چه نظری دارند و چه چیزی از شما در باشگاه بجا مانده است. راه خوبی برای اندازه‌گیری تجربه و واقعیت شما در نگاه دیگران است.

  • خبرنگار: آیا استقبال خوبی خواهد شد؟ 

آرتتا: فکر می‌کنم بله. امیدوارم. به ویژه وقتی او را درباره وستهام و کاری که باشگاهش برای او کرده است، نمی‌توانید بیشتر از این تعریف کند. امیدوارم آن‌ها هم مثل خودش رفتار کنند.

  • خبرنگار: درباره هت‌تریک ادی، آیا باید دقایق بازی‌اش را مدیریت کنیم یا مومنتوم را ادامه دهیم؟

آرتتا: هر دو. باید از دقایق بازیش آگاه باشیم. او بازی‌های زیادی در لیگ برتر شروع کرده اما فکر می‌کنم از نظر استفاده از ادی، سرحال و در فرم خوبی است. بازیکنانی مثل ادی باید استفاده شوند، خواه به عنوان ترکیب اولیه یا روی نیمکت. می‌بینیم که چه می‌شود.

  • خبرنگار: آیا مسی سزاوار توپ طلا بود؟

آرتتا: وقتی صحبت از مسی است، هرگز نمی‌تواند اشتباه باشد. آنچه انجام داده؛ قهرمانی جهانی در این سن، اوج دوران حرفه‌ای‌اش بود. همه منتظر آن بودند. شگفت‌انگیز است. ثباتی که نشان داده، سطحی که به فوتبال جهانی بخشیده، شگفت‌انگیز است. خوشحالم که چند نفر از بازیکنان ما هم نامزد بودند.

  • خبرنگار: نظرتان درباره نامزدی بازیکنانمان چیست؟

آرتتا: افتخارآمیز است. همیشه خوبه که خودت را در کنار آن نام‌ها ببینی. حالا چالش این است که فصل بعد در رده‌های بالاتر باشند چون به معنای تکرار موفقیت است. 

  • خبرنگار: آیا مارتین استراحت خواهد کرد؟

آرتتا: چند روز پیش استراحت کرد. حالا بحث این است که چقدر استراحت کند و چگونه دقایق و ریتم مورد نیازش را مدیریت کنیم تا در بهترین حالت باشد. پس بله، فرصت استراحت دادن به او را داشتیم و در پایان بازی استفاده نکردیم که خوب بود.

  • خبرنگار: آیا استراحت تنها راه درمان مصدومیت اوست؟ 

آرتتا: فقط آن نیست، کارهای زیاد دیگری هم لازم است. غیرممکن است در فوتبال بدون کوفتگی بازی کرد و در این سطح، با هر 3 روز بازی غیرممکن است. اگر سعی کنید این کار را بکنید، بهتر است در تخت بمانید چون نمی‌شناسم بازیکنی که همیشه عالی باشد. باید با آن سازگار شد.

  • خبرنگار: آیا باید از او [مارتین] تقدیر کرد که با وجود مصدومیت می‌خواهد بازی کند؟

آرتتا: همه بازیکنان یکسان هستند. حاضرند مرزها را بشکنند. بازیکنانی داشته‌ایم که 6 هفته مصدوم بودند و در 3.5 یا 4 هفته برای بازی‌های بزرگ برگشتند و تاثیر شگفت‌انگیزی داشتند. وقتی صحبت از تغییر روحیه می‌شود، این نکته مهمی است. نه فقط او بلکه همه پزشکان و پرسنل پزشکی و همه‌ افراد شما را در یک جهت هل می‌دهند. هم‌تیمی‌ها فشار می‌آورند چون به شما نیاز دارند و این چیزی است که به آن نیاز داریم.

  • خبرنگار: آیا برای بازگشت ژزوس بازه زمانی مشخصی وجود دارد؟

آرتتا: درباره او، واقعا نمی‌توانم بازه زمانی مشخص کنم چون یک‌بار این کار را کردم و کاملاً اشتباه شد. باید محتاط باشیم و درست درمان شود. او همه را تحت فشار گذاشته که سریع برگردد و ما نیاز به او داریم که خبر خوبی است.

  • خبرنگار: تجربه در میانه‌میدان و اهمیت داشتن بازیکنان مسن‌تر چیست؟

آرتتا: مهمه. سن یک چیز است، اما تجربیات این پسرها و ویژگی‌های انسانی آن‌ها استثنایی است. شما الننی را مثال زدید. شیوه‌ای که او ما را در 6-7 دقیقه با وجود 10 ماه دوری از میادین کمک کرد، شگفت‌انگیز بود. برای من بسیار بنیادی است. همیشه گفته‌ام یکی از مهم‌ترین بازیکنان است به دلیل آنچه به تیم می‌دهد، حتی وقتی هر هفته بازی نمی‌کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۰ ۱۰:۲۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ کاپ
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰