loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش بازی: برنتفورد 0 - 1 آرسنال
گزارش بازی: برنتفورد 0 - 1 آرسنال

گزارش بازی: برنتفورد ۰ - ۱ آرسنال

تیم ما در شب چهارشنبه به لطف پیروزی 1-0 مقابل برنتفورد، به دور چهارم جام کارابائو صعود کرد.

  • آغاز عالی:

پس از یک نمایش نورپردازی چشمگیر در ورزشگاه Gtech Community، این نلسون بود که با ارسال توپ به گوشه پایین سمت راست دروازه پس از اینکه به ادی انکتیا توپ را بهش رساند، غرب لندن را روشن کرد.

در حالی که ما همچنان در شروع بازی به فشار ادامه دادیم، سانتر جیکوب کیویور با ضربه سر به کرنر رفت، اما هیچ اتفاقی از ضربه ایستگاهی نیفتاد.

با باران شدید در غرب لندن، ضربه ویتالی جانلت توسط تاکه‌هیرو تومیاسو به خوبی دفع شد، زیرا برنتفورد به دنبال راهی برای بازگشت به بازی بود.

زنبورها پس از برخورد گابریل و فرانک اونیکا و تشخیص اینکه توپ به پای گابرئیل خورده است و به کرنر رفته نزدیک بود مساوی کنند. این ضربه کرنر توسط یوان ویسا تبدیل به یک موقعیت گل شد، اما نلسون در آنجا بود تا خطر را دفع کند.

امیل اسمیت رو پس از صاحب موقعیت شدن توسط جورجینیو، فضای خود را در مقابل دروازه ایجاد کرد، تقریباً نزدیک بود اولین حضور خود را در صدمین بازی خود برای توپچی ها با گلزنی جشن بگیرد، اما مارک فلکن با دراز کردن پای راست خود دروازه را نجات داد.

  • زنبورها نزدیک به گلزنی بودند:

در دقیقه 34 بازی، برنتفورد می توانست گل مساوی را به ثمر برساند. کریستین نورگارد کرنر روی دروازه آرسنال ارسال کرد. یوان ویسا، مهاجم برنتفورد، در محوطه جریمه آرسنال جاگیری کرده بود و با ضربه والی توپ را به سمت دروازه شلیک کرد، اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از اینکه به بن وایت به دلیل اتلاف وقت کارت زرد نشان داده شد، با تنها یک گل برتری به رختکن رفتیم.

  • نیمه دوم:

بازیکنان برنتفورد چندین موقعیت خوب ایجاد کردند اما دفاع آرسنال موفق شد آن‌ها را دفع  کند. رمزدیل، نجات‌دهنده بود و با درخشش خود مانع از گل تساوی برنتفورد شد.

آرتتا، تعویض‌هایی انجام داد و بازیکنانی چون زینچنکو و گابریل ژسوس را به میدان فرستاد. انکتیا یک فرصت خوب پس از پاس ژسوس داشت اما نتوانست گل کند.

تا پایان بازی برنتفورد به دنبال گل تساوی بود اما دفاع آرسنال و بازیکنانی مثل کی‌ویور و رمزدیل مانع شدند و آرسنال توانست با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۶ ۱۰:۰۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ کاپ
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰