loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین تجربه مفسری تیری آنری در اسکای
اولین تجربه مفسری تیری آنری در اسکای

اولین تجربه مفسری تیری آنری در اسکای


اسطوره باشگاه آرسنال معتقد بود نداشتن یک هافبک دفاعی مقتدر باعث از دست رفتن کلاس جهانی آرسنال شده است. هافبکی که بتواند در کارهای دفاعی پوشش خوبی برای مدافعین این تیم مانند مرته‌ساکر و کوشینلی ایجاد کند

آنری که یکشنبه برای تحلیل بازی منچستر سیتی و آرسنال به ورزشگاه اتحاد شهر منچستر رفته بود تا اولین تجربه خود را در شغل تازه‌اش پشت سر بگذارد، شاهد پیروزی ارزشمند تیم سابق خود بود.

اسطوره باشگاه آرسنال معتقد بود نداشتن یک هافبک دفاعی مقتدر باعث از دست رفتن کلاس جهانی آرسنال شده است. هافبکی که بتواند در کارهای دفاعی پوشش خوبی برای مدافعین این تیم مانند مرته‌ساکر و کوشینلی ایجاد کند.

آنری بر اهمیت حضور پاتریک ویرا و گیلبرتو سیلوا در در قهرمانی آرسنال در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ تاکید کرد و گفت: این دو بازیکن با تشکیل یک کمربند محکم در میانه زمین از عوامل ثبات و قدرت آرسنال در آن سال‌ها بودند.

 آنری در ادامه تحلیل خود از آلکس سانگ که دو فصل پیش آرسنال را ترک کرد و این فصل در وستهام بازی می‌کند، صحبت کرد و معتقد بود که این بازیکن می‌توانست کمک بزرگی به آرسنال بکند. به عقیده آنری آرسنال به جز هافبک دفاعی تقریبا در تمامی نقاط زمین از قدرت کافی برخوردار است و اگر می‌خواهد در کورس بالای جدول قرار بگیرد، باید مشکل هافبک دفاعی خود را برطرف کند.

آنری اضافه کرد:«آرسنال نباید به مقام چهارمی لیگ بر‌تر عادت کند و باید با تقویت خود سعی کند برای قهرمانی بجنگد. من اطمینان دارم که ونگر، هواداران و مدیران تیم خواستار مقام‌ها و عملکرد بهتر هستند اما حرف‌های خود ونگر بیانگر بسیاری از مسائل است. ونگر بعد از پیروزی بربر استوک‌سیتی گفته بود که تیمش نیاز به یک هافبک دفاعی مقتدر دارد و جای چنین بازیکنی در تیمش خالی‌ است.»

بهترین گلزن تاریخ آرسنال در ادامه صحبت‌هایش گفت:« این تیم در مسیر صحیحی قرار دارد اما باید کمی تقویت شود تا بتواند به حرکت رو به جلوی خود ادامه بدهد.» وقتی هنری سانس، دیگر مفسر اسکای گفت آرسنال به راحتی می‌تواند قهرمان لیگ بر‌تر شود، آنری در جواب او گفت:«من طرفدار آرسنال هستم و همه این را می‌دانند اما به نظر من این تیم در حال حاضر قدرت این کار را ندارد. آن‌ها در عین اینکه تیم خوبی هستند اما گاهی اوقات در زمین بازی نا‌امیدکننده عمل می‌کنند.»

البته آنری به تمجید از پیروزی ارزشمند آرسنال پرداخت و گفت:«پیروزی در زمین قهرمان فصل گذشته به هیچ‌وجه راحت نیست. آرسنال به خوبی توپ و میدان را کنترل کرد و با عملکردی حساب شده و درخشان سه امتیاز حساس را از قهرمان فصل قبل گرفت.»

او سپس به تمجید از کازورلا پرداخت و گفت:«او فوق‌العاده بود. همه درباره الکسیس سانچز حرف می‌زنند اما نباید کازورلا رو فراموش کرد. او امروز به تنهایی خط میانی آرسنال را کنترل کرد. اگر ونگر بتواند آرسنال را در نقل و انتقالات ژانویه تقویت کند، قطعا در ادامه فصل خطری جدی برای تیم‌های صدر جدول خواهد شد.»


ترجمه: فرزام حائری- تحریریه ایفکا

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر رسانه‌ها
منبع : Ifca.ir
بازدید: ۱,۲۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰