loading
در حال بررسی درخواست شما
سرخط برجسته ترین خبرها - ۳ ژانویه
سرخط برجسته ترین خبرها - ۳ ژانویه

سرخط برجسته ترین خبرها - ۳ ژانویه

 
 
آرسنال می خواهد Teddy Bishop هافبک 18 ساله و 10 میلیون پوندی ایپسویچ تاون را به خدمت بگیرد ولی این پیشنهاد را در تابستان ارائه خواهند کرد.
 
برندن راجرز می خواهد پیشنهادی 2 میلیون پوندی برای جذب Keiran Westwood دروازبان شفیلد ونزدی ارائه کند ولی به نظر می رسد Westwood این پیشنهاد را رد خواهد کرد.
 
Hatem Ben Arfa مجددا در آستانه انتقال قرضی قرار دارد و اینبار مقصد احتمالی نیس فرانسه خواهد بود. قرارداد قرضی او با هال برای یک فصل، کنسل شده است.
 
وست بروم به تونی پیولیس اجازه خواهد داد برای افزایش توان مالی باشگاه برای خریدهای جدیدش، Saido Berahino مهاجم فعلی این تیم را بفروشد.
 
باشگاه تورنتو از MLS به جمع خواهان Steven Gerrard اضافه شده است و می خواهد پیشنهادی 5 میلیون پوندی به Gerrard ارائه کند.
 
مایک اشلی مالک باشگاه نیوکاسل از هفته جاری جستجو برای مربی جدید را برای جانشینی آلن پاردیو آغاز خواهد کرد.
 
نایجل پیرسون مربی لسترسیتی می خواهد با پیشنهادی 4 میلیون پوندی Jermaine Defoe را به خدمت بگیرد تا شانس بقای تیمش در لیگ برتر افزایش پیدا کند.
 
Nathaniel Chalobah پس از یک دوره قرضی کوتاه و انجام چهار بازی در برنلی به چلسی بازگشت.
 
در اتاق بازیکنان، در مجموعه تمرینی جدید و 200 میلیون پوندی منچستر سیتی امکانات ویژه ای برای خواب بهتر بازیکنان فراهم شده است.
 
 
Paulinho هافبک تاتنهام پس از انتقال 17 میلیون پوندی و تنها 18 ماه حضور در این تیم ممکن است به برزیل برگردد. کروزیرو یکی از تیم های خواهان اوست.
 
Aaron Lennon هم ممکن است تاتنهام را به مقصد استوک ترک کند. استوک گفته است پیشنهادی 6 میلیون پوندی ارائه کرده ولی وست بروم و لستر هم خواهان این بازیکن هستند.
 
کنی داگلیش گفته است Gerrard نباید به این دلیل که لیگ را نبرده است فکر کند بازیکن کوچکی است.
 
وست بروم با در دسترس قرار دادن Saido Berahino با 25 میلیون پوند، لیورپول را گوش به زنگ کرده است.
 
 
سوآنزی به منچسترسیتی گفته است باید پیشنهادشان برای Wilfried Bony را تا 60 میلیون پوند افزایش دهند.
 
Frank Lampard در حال مذاکره با سیتی بر سر تمدید مجدد قراردادش برای فصل آینده است. Lampard در چند روز گذشته قرارداد قرضی اش را تا پایان فصل جاری تمدید کرد.
 
 
یکی از تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL (احتمالا "جکسونویل جگوارز")، با تاتنهام برای انجام یکی از بازی های فصلش در ورزشگاه جدید تاتنهام وارد مذاکره شده است. البته تیم شمال لندنی می گوید چنین مذاکره ای وجود نداشته.
 
 
مانوئل پیگرینی می گوید محدودیت یوفا برای تعداد بازیکنان یک تیم احتمالا جلوی جذب بازیکن جدید در ژانویه برای سیتی را خواهد گرفت.
 
انتظار می رود کریستال پالاس پیش از دیدار یکشنبه جام حذفی، آلن پاردیو را به عنوان سرمربی جدید معرفی کند.
 
آرسن ونگر به David Ospina فرصت خواهد داد تا پس از اشتباهات Wojciech Szczesny، شماره 1 آرسنال باشد.
 
گراهام پل داور بازنشسته انگلیسی از مایک رایلی رئیس اتحادیه داوران انگلستان خواست پس از اشتباهات زیاد داوران در هفته های اخیر استعفا کند.
 
 
دِیو کینگ سرمایه دار اسکاتلندی دیروز 14.5 درصد از سهام رنجرز را خریداری و به مالکان فعلی این باشگاه اعلام کرد او و هواداران ثروتمند این تیم آنها را پایین خواهند کشید.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر رسانه‌ها
منبع : Sky
بازدید: ۱,۹۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰