loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال از مجسمه دنیس برگکمپ پرده برداری خواهد کرد
آرسنال از مجسمه دنیس برگکمپ پرده برداری خواهد کرد

آرسنال از مجسمه دنیس برگکمپ پرده برداری خواهد کرد

باشگاه فوتبال آرسنال خوشحال است اعلام کند به مناسبت گرامیداشت دنیس برگکمپ که سهم عمده ای در باشگاه آرسنال داشته است به زودی مجسمه وی پرده برداری خواهد شد.

برگکمپ سال 1995 از اینتر میلان به آرسنال ملحق شد،او 423 بازی برای توپچی ها انجام داد و موفق به زدن 120 گل شد.

مجسمه دنیس برگکمپ هنوز در مرحله ساخت و ساز اولیه قرار دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده قبل از آغاز فصل آینده لیگ برتر از این مجسمه پرده برداری خواهد شد.این مجسمه خارج از استادیوم امارات قرار خواهد گرفت و به سه مجسمه دیگری که در حال حاضر بر روی سکو در اطراف ورزشگاه توپچی ها قرار دارند می پیوندد،در سال 2011 از مجسمه های هربرت چاپمن،تونی آدامز و تیری هانری پرده برداری شد.

دنیس برگکمپ میگوید:"اول از هرچیزی،افتخار میکنم که این اتفاق روی خواهد داد.این کار باعث افتخار زیاد من میشود.همه میدانند که من عاشق آرسنال هستم و من دوران فوق العاده ای در این باشگاه داشتم.

"برای من و خانواده ام این دوره مهمی در زندگی مان بود.بعد از آن مردم فوق العاده ای در اینجا حضور داشتند و این یک تیم شگفت انگیز بود و ما در طول سالها موفقیتهای زیادی بدست آوردیم.

"من میخواهم هر کاری که بتوانم برای پرده برداری از این مجسمه انجام دهم.این قطعا لحظه ای خاص برای من خواهد بود که نمیخواهم آن را از دست بدهم."

ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال نیز میگوید:"در آرسنال همه از بزرگداشت دنیس برگکمپ بازیکن حرفه ای آرسنال خوشحال هستند.گذاشتن مجسمه او در خارج از استادیوم امارات یک ادای دین مناسب است بدلیل سهم عمده ای که او در باشگاه داشته است.

"دنیس یک بازیکن با کیفیت بود که سبک بازی او هرگز فراموش نخواهد شد.او یک اسطوره واقعی باشگاه فوتبال آرسنال است و فکر میکنم این فوق العاده خواهد بود که بسیاری از هواداران آرسنال و بازدید کنندگان استادیوم امارات قادر خواهند بود از ادای احترام به بازیکن بزرگی که سالها در این باشگاه حضور داشته لذت ببرند.

"دنیس و همه اعضای آرسنال امروز از درز بعضی عکسهای این مجسمه به بیرون که در حال ساخته شدن است،کمی دلسرد شدند اما این موضوع از شور و هیجان ما برای رونمایی از این مجسمه در ماه های آینده نمی کاهد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰