loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن با توییتر مشکلی ندارد
آرسن با توییتر مشکلی ندارد

آرسن با توییتر مشکلی ندارد



توییتر یکی از شبکه های اجتماعی پر کاربر اروپاست و بازیکنان فوتبال زیادی به مانند فیس بوک در ان مشغول فعالیت هستند .
آرسن ونگر ونگر نیز در مصاحبه ای و در پی سوال یکی از خبرنگاران اعلام کرد مانعی برای فعالیت بازیکنان در این شبکه نمی بیند و بازیکنانش را از فعالیت در ان منع نمی کند .
توییتر از آن جایی مورد سوال خبرنگاران قرار گرفت که هفته گذشته رایان بابل مهاجم تیم لیورپول پس از باخت برابر منچستر در توییترش عکس داور بازی , هاوارد وی را با پیراهن مونتاژ شده منچستر یونایتد قرار داد . مسئله ای که از چشم اتحادیه دور نماند و باعث شد تا این بازیکن هلندی جریمه نقدی شود .
آرسن ونگر در این باره گفت :

" این راه جدیدی برای بیان دیدگاه شماست . این می تواند در راه مثبتی برای بازیکنان استفاده شود اما در جایگاه های خاص راه های منفی نیز وجود دارد . این به باشگاه ضربه می زند چرا که بابل می توانست محروم شود . پس این باعث افزایش سوال ها شده است .
از نظر شخصی من محروم کردن بازیکنان به خاطر ارائه دیدگاه هایشان را درست نمی دانم اما در صورتی که این مسئله به سود باشگاه و نه به ضرر آن باشد .
البته این می تواند برای باشگاه بسیار مورد استفاده و سود مند باشد و باید بنشینیم و با بازیکنان فکر کنیم و ببینیم چگونه می توان در بهترین راه از ان استفاده کرد .
دوست ندارم به مقابله با پیشرفت بپردازم چرا که معمولا این شکست خورده است اما شاید بتوان با یکدیگر نشست و دید چگونه در راه معقول از ان استفاده کرد .
کلید ماجرا این است که قبل از ارائه مطلب خود فکر کنید . این فقط درباره صحبت با دوستانتان نیست . در یک دنیایی هستید که توانایی صحبت را بیش از رسانه های سنتی دارید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰