loading
در حال بررسی درخواست شما
آمار و ارقام: میکل آرتتا
آمار و ارقام: میکل آرتتا

آمار و ارقام: میکل آرتتا


میکل آرتتا از سوی هواداران به عنوان پنجمین بازیکن برتر فصل انتخاب شده و جاش جیمز مسئول آماری سایت رسمی باشگاه بررسی کاملی از عملکرد آرتتا در فصلی که گذشت ارائه کرده که آن را با هم می خوانیم.

تا آخرین بازی فصل آماری جالب در تیم وجود داشت، آرسنال بدون آرتتا موفق به بردن هیچ تیمی نشده بود، خوشبختانه در بازی مقابل وست بروم در 13 می این رکورد شکسته شد، ولی نمی توان از تاثیر خرید تابستانی توپچی ها به راحتی چشم پوشی کرد.

آرتتا در اولین فصل حضورش در آرسنال 6 بازی را به علت مصدومیت از دست داد، (پس از پایان سومین بازی لیگ به آرسنال ملحق شد) و در این 6 بازی آرسنال رکورد 1 برد، 4 مساوی و 4 باخت از خود به جای گذاشت. در بازیهایی که او در لیگ برتر در تیم بود رکورد تیم 20 برد، 3 مساوی و 6 باخت است. اگر تمام رقابتها را در نظر بگیریم آرسنال در 38 حضور او چنین رکوردی داشته است: 25 برد، 5 مساوی و 8 باخت که به عبارتی در 65.8% از بازیهایی که میکل در زمین بوده آرسنال موفق به برد شده که در مقایسه با درصد برد تیم در این فصل (57.4) آمار جالبی به حساب می آید.

آرتتا در سومین بازی خود برای آرسنال (در باخت 4-3 مقابل بلکبرن) موفق شد اولین گلش را به ثمر برساند و در مجموع موفق به زدن 6 گل در این فصل شد، از این تعداد 4 تای آن در ورزشگاه امارات به ثمر رسید (66%) و در پنج بازی آخری که او موفق به گلزنی شد آرسنال تیم پیروز میدان بوده است، او همچنین یک ضربه ایستگاهی را مقابل استون ویلا به گل تبدیل کرد.

او رفت و برگشت مقابل بلکبرن گلزنی کرد و در واقع در این فصل سه گل به بلکبرن زد، یکی از این سه گل را در تیم اورتون و یک روز قبل از پیوستنش به آرسنال به ثمر رسانده بود.

جدای از 6 گل او 3 پاس گل هم به هم تیمی هایش داده است، (در بازیهای چلسی، ساندرلند و تاتنهام) ، باکاری سانیا روی ارسال او موفق به گلزنی در مقابل تاتنهام شد تا مهمترین بازگشت به بازی فصل برای توپچی ها رقم بخورد.

آرتتا 38 بازی در این فصل انجام داد (که یکی از آنها به عنوان یار جانشین بود) که 29 تای آن مربوط به لیگ، 6 حضور در لیگ قهرمانان و 3 حضور در جام حذفی است. او تنها 4 بار در این فصل تعویض شد و حتی در بازی جام حذفی با لیدز کاپیتان تیم بود، او 20 بازی در ورزشگاه امارات انجام داد که به عبارتی 52.6% از تمام بازیهاش در این فصل بوده است.

در مجموع او 3212 دقیقه (53 ساعت و نیم) در این فصل بازی کرد که به عبارتی 72.8% از زمان مفید بازی از روز پیوستنش به آرسنال به حساب می آید. بیشترین تعداد حضور پیاپی او در ترکیب ابتدایی 8 بازی است که از تاریخ 29 ژانویه تا 3 مارچ بوده، او 17 بار در بازیهای لیگ در ترکیب ابتدایی قرار گرفت و اولین بازی خودش را مقابل سوانزی در ورزشگاه امارات انجام داد.

او هر 274.8 دقیقه موفق به گلزنی یا دادن پاس گل شده است.


درصد حضور آرتتا در رقابتهای مختلف

[تصویر:  lo450dhetxaju6rxn3kb.jpg]

درصد حضور آرتتا در رقابتهای مختلف در قیاس با مجموع درصدهای تیم

[تصویر:  ofx27a9adfr7xfrwkos.jpg]

آمار کلی آرتتا در این فصل

[تصویر:  q0sjgi3eyzrvssfk47q1.jpg]



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۶۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰