loading
در حال بررسی درخواست شما
بازدید آرسنال از ژاپن در تابستان 2013
بازدید آرسنال از ژاپن در تابستان 2013

بازدید آرسنال از ژاپن در تابستان ۲۰۱۳


در این سفر، تیم آرسن ونگر یک دیدار مقابل تیم سابق او یعنی ناگویا گرامپوس انجام خواهد داد، تیمی که او پیش از حضور در آرسنال برای یک دوره 18 ماهه در بین سال های 1995 و 1996 با موفقیت در آن مربی گری کرد.

این مسابقه دوشنبه 22 جولای 2013 در ورزشگاه 45 هزار نفری تویوتا برگزار خواهد شد و آرسنال مقابل تیم جی لیگی ناگویا گرامپوس قرار خواهد گرفت، از می 1968 که آرسنال چهار دیدار در تور پایان فصل در ژاپن انجام داد این نخستین بار خواهد بود که در این کشور بازی خواهد کرد.

سفر به ژاپن بخشی از تور 2013 آرسنال در آسیاست که پیش از این باشگاه سفر به جاکارتا در اندونزی در جولای 14-2013 برای انجام یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی اندونزی در ورزشگاه گلورا بونگ کارنو را نیز تایید کرده بود.

ایوان گازدیس مدیر اجرایی باشگاه در مورد این تور اظهار داشت: " تمام اعضای آرسنال مشتاقانه در انتظار حضور در ژاپن در ماه جولای به عنوان بخشی از تور 2013 آسیایی ما هستند. تیم اصلی آرسنال در طول 40 سال اخیر از ژاپن بازدید نکرده است و ما برای دیدار با هواداران پر تعداد و وفادار ژاپنی آرسنال در طول زمان حضورمان در این کشور باشکوه بسیار هیجان زده ایم. حضور در ژاپن نه تنها برای بازیکنان و کارکنان بلکه برای آرسن ونگر که پیش از پیوستن به آرسنال دوره موفقی را به عنوان سرمربی ناگویا گرامپوس گذراند نیز خاص خواهد بود.

" ما برای حضور در آسیا برای سومین سال متوالی مفتخریم و همچنین پیش از این بازدید از اندونزی و ژاپن اعلام شده است، منتظریم که جزئیات بیشتر درمورد تور 2013 آسیایی ما در آینده بسیار نزدیک تایید شود."


آرسن ونگر نیز اذعان کرد: " همه در آرسنال برای بازدید از ژاپن در ماه جولای به عنوان بخشی از تور 2013 آسیایی ما بسیار هیجان زده اند. ژاپن و البته ناگویا برای من بسیار خاص هستند، خاطرات بسیار خوبی از زمان کار کردنم در ژاپن و موفقیتی که با ناگویا گرامپوس داشتم، دارم و مشتاقانه در انتظار ملاقات دوباره با دوستان خوبی زیادی در تابستان هستم.

" مردم ژاپن درمورد فوتبال بسیار آگاه هستند و شور و شوق زیادی برای ورزش دارند و می دانم که لیگ برتر انگلیس و آرسنال طرفداران زیادی در ژاپن دارند. هم برای بازیکنان و هم برای مردم ژاپن این ملاقاتی هیجان انگیز خواهد بود اما برای تیم نیز یک آماده سازی خوب پیش از فصل 14-2013 خواهد بود."


تور آسیایی 2013 سومین سفر متوالی آرسنال به آسیا برای پیش فصل خواهد بود، در جولای 2011 تیم اصلی آرسنال از هانگژو در چین و کوالالامپور در مالزی بازدید کرد، در هر کشور یک دیدار تدارکاتی انجام داد و در بسیاری از فعالیت های هوادارانش در هر دو کشور شرکت کرد.

در جولای 2012 تیم اصلی آرسنال بار دیگر از چین بازدید کرد و این بار یک بازی در ورزشگاه آشیانه پرنده پکن و همچنین هنگ کنگ انجام داد و دوباره از مالزی نیز بازدید کرد و یک بازی در ورزشگاه ملی کوالالامپور انجام داد. در طول این تور تعدادی فعالیت با مشارکت بازیکنان آرسنال و هواداران پرشور آسیایی ترتیب داده شد.

جزئیات بیشتر در رابطه با بازی ها در جاکارتا و ناگویا از جمله جزئیات بلیط در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

در حال حاضر باشگاه در حال کردن روی برنامه هایی برای انجام بازی های بیشتر در آسیا در این تابستان است که در اسرع وقت نیز تایید خواهد شد.

باشگاه فوتبال آرسنال مایل است که از ProEvents برای همکاری مستمرشان برای سومین سال متوالی با تور آسیایی آرسنال تشکر کند.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰