loading
در حال بررسی درخواست شما
باید ایمانی که ونگر به ما نشان داد را تلافی کنیم!
باید ایمانی که ونگر به ما نشان داد را تلافی کنیم!

باید ایمانی که ونگر به ما نشان داد را تلافی کنیم!


بعد از آخرین جامی که آرسنال در جام حذفی در سال 2005 گرفت ، از آن زمان آرسن ونگر گروهی از بازیکنان جوان را در کنار هم گرد آورد تا برای باشگاه موفقیت کسب کنند. اما تیم ونگر بعد از آن پیروزی که در ورزشگاه ملنیوم مقابل منچستر کسب کرد ، در کسب عناوین نا موفق بوده است.

اگرچه در این سال ها ونگر شدیدا تحت فشار قرار گرفت ولی او همواره پشت تیم جوان خود ایستاد و از آنها حمایت کرد و اکنون یوهان جورو لب به ستایش از این مربی فرانسوی گشوده است.

جورو که توانست مصدومیت دراز مدت خود را پشت سر بگذارد ، در مصاحبه با دیلی اکسپرس گفت: "این مهم است که آرسنال قهرمان لیگ شود زیرا آن نشان می دهد که شما می توانید به بازیکنان خود ایمان داشته باشید.

این اتفاق پیامی را به همه ی دنیا می دهد که بگوییم ، به آرسنال نگاه کنید ، ما پول های گزافی را مانند دیگر تیم هزینه نکردیم ولی ما هنوز هم بهترین تیم لیگ هستیم.

در زندگی این به من اثبات شده است که باور داشتن می تواند شما را پیروز لیگ کند. در دیگر باشگاه ها ، مانند منچستر سیتی ، این مسئله درست است که اگر من برای یک سال به دلیل مصدومیت خارج از ترکیب بودم ، من هرگز به ترکیب باز نمی گشتم چرا که جانشین من خریداری شده بود.

زمانی که شما از مصدومیت باز می گردید و در آرسنال به شما شانس دوباره ای می دهند ، شما بسیار سپاسگزار خواهید بود زیرا شرایط می توانست متفاوت باشد ، در جاهای دیگر کاملا متفاوت است. آرسنال به من اعتقاد دارد و آن بسیار روحیه بخش است. در اینجا شما هرگز فراموش نخواهید شد.

برای یک مربی آسان نیست که به بازیکنان جوان فرصت بدهد زیرا شما هرگز نمی دانید که آنها به خوبی پیشرفت خواهند کرد یا خیر. آن سخت است و فکر نمی کنم که کسی بگوید " اوه ، من این بازیکن را خواهم خرید و او 20 گل را برای من تضمین خواهد کرد!"

فلسفه مربی ( ونگر ) بزرگ است و ما ، همه بازیکنان ، باید پاسخ ایمان او را بدهیم.

برخی از شخصیت های بزرگ باشگاه را ترک کردند اما من هنوز اینجا هستم. من فکر می کنم بتوانم تا شخصیتی مانند آن مردان باشم. زیرا من آن خصوصیات را دارم ، من کاملا آن خصوصیات را دارم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky
بازدید: ۴۹۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰