loading
در حال بررسی درخواست شما
باید کلین شیت ها را بسازیم
باید کلین شیت ها را بسازیم

باید کلین شیت ها را بسازیم



مدافع جوان و تازه وارد توپچی های لندن باور دارد این تیم باید برای کلین شیت کردن به بازی ها برود و تیم را بر این اساس بسازد .
شاید با توجه به ضعف های اخیر آرسنال در قسمت هجومی و میانی تیم تمرکز بیشتری برای کار های دفاعی خرج شود و آرسنال در دو بازی ابتدایی لیگ برتر توانست با وجود ضعف های دفاعی دروازه خود را بسته نگه دارد . این مسئله باعث شده تا حساسیت بازیکنان نیز بالا رفته و این بازیکنان سعی کنند تا در دفاع تیمی بهتر کار کنند .
به هر ترتیب جنکینسون باور دارد آرسنال باید بر این اساس تمرکز خود را بگذارد .

" دو کلین شیت برای ما بسیار مثبت است . چیز هایی وجود دارد که سعی کنیم بر این اساس تیم را بسازیم چرا که اگر بتوانید دروازه خود را بسته نگه دارید شانس خوبی برای پیروزی در بازی دارید .
ما احترام خود را نشان دادیم و هفته آینده نیز اینگونه خواهد بود چرا که آن ها تیم خوبی هستند . اما ما می خواهیم بازی را ببریم و دروازه  خود را بسته نگه داریم و این می تواند بسیار مثبت باشد .
گل های زود هنگام همیشه خوب هستند و این باعث می شود به جلو برویم و بازی خود را بکنیم . اودینزه تیم خوبی بود و در برخی از زمان ها به نظر خطرناک می آمدند . "

جنکینسون در بازی با اودینزه به جای یوهان جورویی وارد زمین شد که از ناحیه پا دچار مصدومیت شد . وی پس از ورود به زمین در پست دفاع چپ به میدان رفت .

" ما در طول بازی و بعد از بازی نتوانستیم رئیس را ببینییم . اما ما پت رایس را کنار خود داشتیم و او همیشه با اطلاعات کامل و دقیق ما را رهبری می کرد .
این کمی متفاوت بود اما دیدن رئیس در پشت ما جالب بود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰