loading
در حال بررسی درخواست شما
برای کاپیتانی آماده ام
برای کاپیتانی آماده ام

برای کاپیتانی آماده ام


رابین فن پرسی آماده ی دریافت بازوبند کاپیتانی آرسنال است

مهاجم هلندی آرسنال به جای سسک فابرگاس که در هفته ی گذشته به بارسلونا پیوست به عنوان کاپیتان منصوب شده است... آرسنال در اولین بازی پس از خروج فابرگاس به مصاف اودینزه خواهد رفت ، اما رابین نمی تواند در این بازی تیمش را همراهی کند

فن پرسی هفت سال در ارسنال حضور داشته و به دوران اوج خود نزدیک شده است ...ملی پوش هلندی در این باشگاه رشد کرده و حالا پذیرای مسئولیتی جدید به نام کاپیتانی است .

رابین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه :

" به عنوان کاپیتان شما نماینده ی یک باشگاه خواهید بود و من برای این مسئولیت آماده ام...من بیش از 10 سال در این فوتبال بوده ام و با مسائل مربوط به آن آشنایی دارم "

" زمانی که 18 ساله بودم یک الگوی مشخص نداشتم .. هر روز چیزی وجود داشت که من را متعجب کند ...زمانی که به تمرین می رفتم یا بازی داشتیم ، هر روز در نوع خود یک سورپرایز برای من بود ...واکنش مردم پس از بازی ، هواداران ، رسانه ها ...همه ی اینها برای من شگفت انگیز بود...ولی من فقط به بازی فوتبال فکر می کردم "

 " اما حالا می دانم اوضاع از چه قرار است و از عواقب هر کاری آگاهم ...کاملا حس خوبی دارم ..احساس پختگی می کنم ...بنابراین  آماده ی پذیرفتن این مسئولیت هستم ...می دانم هر بازیکنی نشان دهنده ی باشگاه خود است ...هر کجا که باشد..حالا زمان آن فرا رسیده که با این مسائل دست و پنجه نرم کنم... می دانم باید چه عملکردی داشته باشم و از جایگاه خود با خبرم "

" شما همیشه باید تلاش کنید تا احترام خود را نشان دهید...این چیزی است که همه ی انسان ها باید در زندگی خود داشته باشند ...خوش رفتار و مودب بودن با مردم ...همین چیز های جزئی..مثلا اینکه در خیابان یک دقیقه از وقتتان را به مردمی که از کنارتان می گذرند اختصاص دهید .. احترامتان را به آنها نشان دهید ...و با اصول و مرام خود زندگی کنید.. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۵
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۹۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰