loading
در حال بررسی درخواست شما
به دنبال مدافع مرکزی هستیم
به دنبال مدافع مرکزی هستیم

به دنبال مدافع مرکزی هستیم



آرسن ونگر اعلام کرد به دنبال خرید مدافعی است . این خرید پس از تحمل کردن یک ضرب خوردگی از سوی ورمائلنی شکل گرفته که به تازگی دوباره راه رفتن را شروع کرده بود و ده روز حساس را برای بازگشت به میادین در آینده نزدیک سپری می کرد .
چند روز قبل بود که ونگر اعلام کرده بود در صورت ناتوانی ورمائلن در بازگشت سریع به میادین به دنبال مدافعی جدید خواهد گشت و حالا با مصدومیت همسترینگ اسکیلاچی و ناتوانی ورمائلن در بازگشت فوری به مسابقات آرسن ونگر می تواند سریعا مدافعی با کیفیت به تیم اضافه کند . هر چند خرید در ژانویه در مرکز دفاع می تواند خریدی مشکل باشد اما گزینه هایی مانند کیهیل و سامبا به همراه مرتساکر همواره در کنار ارسنال ذکر شده اند .

آرسن ونگر این باره گفت :

" او یک چکاب دیگر امروز داشت . او مشکلی دیگر  در روز شنبه برایش به وجود آمد  و از این بابت مضطربیم . ما از بهترین متخصصان سراسر جهان مشاوره می گیریم و در باره این موضوع در روز چهار شنبه بیشتر خواهیم دانست .
متاسفانه هیچ تاریخ دقیقی نمی توانم بگویم اما با این مشکل کوچک توماس در بهبودیش در وضعیتی هستیم که باید به اطراف خود در بازار نقل و انتقالات نگاهی بیندازیم .
اسکیلاچی میز برای ماکزیمم مدت سه هفته و مینیمم مدت دو هفته از میادین دو است . این مشکل همسترینگ وی است که البته بسیار بد نیست و درجه اول است . او اگر همه چیز خوب پیش برد دو هفته دیگر باز می گردد . "

همچنی  آرسن ونگر اعلام کرد برای بازی نیمه نهایی برابر ایپسویچ دوباره تغییراتی در تیم خواهد داد اما وی تاکید کرد ووچیچ زسنی بار دیگر درون دروازه خواهد بود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰