loading
در حال بررسی درخواست شما
تا آخرین ثانیه بازی کنید
تا آخرین ثانیه بازی کنید

تا آخرین ثانیه بازی کنید



اتفاقات آنقدر عجیب و نا امید کننده بود که آرسنال بازی هایش را پس از از دست دادن کامل امیدش برای رقابت یکی پس از دیگری واگذار کرد و این باعث شد تا باشگاهی مانند منچستر سیتی در یک هفته مانده به پایان رقابت ها در رده سوم جدول قرار بگیرد و آرسنال را کنار بگذارد .
آخرین هفته رقابت ها بدون هیچ هیجانی برای آرسنال انجام خواهد شد اما شاید یک رقابت کوچک برای پیروزی باعث شود تا شانس دوباره سوم شدن را داشته باشد و همچنین با یک پیروزی فصل را به پایان ببرند و به فکر ساختن تیمی قدرتمند در تابستان باشند .
آرسن ونگر نیز می خواهد بازیکنان تا آخرین ثانبه بجنگند و نشان دهند به اندازه ای خوب هستند که پیراهن باشگاه آرسنال را به تن کنند .

" کاملا تمام نشده و باید تا آخرین دقیقه این فصل بجنگیم و ناشن دهیم برای پوشیدن پیراهن باشگاه آرسنال به اندازه کافی خوب هستیم .
چیزی که مرا تهییج می کند پیروزی چیزی است که می توانم و اینکه در چیزی که می توانم قوی و موفق باشم . این چیزی است که باعث می شود در طول زندگی به سمت تهییج برای انجام کار بروم . مردی که بتواند آینده اش را رهبری کند مردی است که یم تواند واکنش خوبی داشته باشد .
برای ما مراقبت برای آینده قطعا باعث می شود تا بیشتری شانس برای بودن در سه تیم داشته باشیم . هیچ راه دیگری نیست . در این لحظه از فصل می توانیم بگوییم باشه فصل دیگر تمام شده است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰