loading
در حال بررسی درخواست شما
دفاع باشکوهی داشتیم
دفاع باشکوهی داشتیم

دفاع باشکوهی داشتیم



نهمین پیروزی یونایتد در این فصل در هفته ی 17 برای آرسنال رقم خورد تا تیم فرگوسن درست مانند فصل گذشته، از 16 بازی نخست خود 34 امتیاز کسب کند. نتیجه ی 1:0 ای که تنها گل آن در دقیقه ی 41 توسط پارک کره ای به ثمر رسید.

الکس فرگوسن، سرمربی کهنه کار قرمزهای منچستر پس از این نتیجه در مصاحبه ی خود به سایت رسمی این باشگاه گفت:«بازی هایمان بسیار مهم اند. آرسنال در صدر بود و ما در جای سوم، بنابراین این نتیجه ای ارزشمند برای ما بود.»

«نقشه ی بازی این بود که میانه ی میدان را خفه کرده و مالکیت توپ در آن ناحیه را در اختیار بگیریم. در نیمه ی اول این کار را خوب انجام دادیم. بازی خیلی خوبی کردیم و فقط شاید بهتر بود کمی جلوتر بازی می کردیم. اگر عادلانه نگاه کنیم شایسته ی گلی که زدیم، بودیم.
در نیمه ی دوم چند موقعیت عالی در ضد حملات داشتیم، [اما از این که گل بیشتری نزدیم] مایوس شدیم. آرسنال در نیمه ی دوم بیشتر توپ را در اختیار داشت ولی در حقیقت موقعیت های زیادی ایجاد نکرد.»

فرگوسن همچنین درباره ی پنالتی ازدست رفته ی وین رونی ادامه داد:«شگفت زده شدم، او اغلب توپ هایش را تبدیل به گل می کرد ولی این بار کاملا" متفاوت با چیزی بود که در بازی با رنجرز انجام داده بود؛ آن توپ زمینی، محکم و به گوشه بود. امشب او توپ را به بالای تیرک فرستاد.»

«وقتی بازی 1-0 است، شما همیشه نگرانید، این نتیجه ی بدی برای دیداری مثل این است. فقط یک ثانیه کافیست تا آن را از دست بدهید. اما فکر می کنم چهار نفر عقب ما فوق العاده بودند، آن ها کاملا" درخشان بودند.
[ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ] شگرف بودند و این زیربنای محکمی برای شما بوجود می آورد و بردهای 1-0 می توانند شما را به قهرمانی لیگ برسانند. اگر مدافعین ما این اساس را در خود حفظ کنند که گلی نخورند، این شانسی خوب به ما خواهد داد.»

و در نهایت توصیف رئیس یونایتد از بازی هفته ی بعد با چلسی:«حالا این یک دیدار عظیم است. این بازی راه زیادی برای ماندن در صدر را باز می کند. یک بازی بزرگ بزرگ برای یونایتد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۲۳
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : manutd.com
بازدید: ۷۲۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰