loading
در حال بررسی درخواست شما
دومین مسابقه آرسنال در ژاپن مشخص شد
دومین مسابقه آرسنال در ژاپن مشخص شد

دومین مسابقه آرسنال در ژاپن مشخص شد


این دیدار جمعه 26 جولای مقابل تیم اوراواردز در ورزشگاه سایتاما انجام خواهد شد و آخرین برنامه توپچی ها در ژاپن پس از دیدار دوشنبه 22 جولای مقابل ناگویا گرامپوس که پیش از این اعلام شده بود خواهد بود.

سایتاما سیتی کاپ در این تابستان دهمین سالگرد خود را جشن می گیرد و پیش از این باشگاه هایی مانند بارسلونا، منچستر یونایتد و اینتر میلان در آن شرکت کرده اند. اوراواردز که در سال 1950 تاسیس شده اکنون در جی-لیگ و تحت هدایت میهایلو پتروویچ است.

این دیدار پرونده تور آسیایی آرسنال در تابستان 2013 را خواهد بست و همچنین باشگاه از جاکارتا در اندونزی نیز بازدید خواهد کرد و یک شنبه 14 جولای یک دیدار مقابل تیم ملی اندونزی در ورزشگاه 88 هزار نفری گلورا بونگ کارنو انجام خواهد داد.


ایوان گازدیس مدیر اجرایی باشگاه در این باره اظهار داشت: " ما خوشحالیم که حضورمان در سایتاما سیتی کاپ در ماه جولای در ژاپن را تایید کنیم. می دانیم که در آنجا حمایت بسیار قدرتمند و پرشوری از سوی هواداران ژاپنی آرسنال خواهیم داشت. این مسابقه دومین و آخرین دیدار ما در ژاپن به عنوان بخشی از تور آسیایی 2013 خواهد بود.


آرسن ونگر سرمربی آرسنال نیز افزود: " از بازگشت به ژاپن خوشحالم، جایی که پیش از پیوستن به آرسنال دو سال بسیار خوشحال کننده را در آنجا گذراندم. ما از بازدید از سایتاما در این تابستان پس از سفرمان به ناگویا بسیار خوشحالیم. می دانیم که در بازی های جی-لیگ جمیعت زیادی برای دیدن بازی های اواراواردز به ورزشگاه می آید و در تابستان های گذشته تیم های بزرگی در سایتاما سیتی کاپ مقابل اواراواردز بازی کرده اند. این مسابقه در ادامه دیگر بازی ما در ژاپن مقابل ناگویا گرامپوس خواهد بود و اطمینان داریم که با استقبال بسیار گرمی از سوی هواداران پرتعدادمان در سایتاما مواجه خواهیم شد."


جزئیات مربوط به بلیط بازیها و هرگونه اطلاع اضافی در رابطه با تور پیش فصل در هفته های آینده از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

باشگاه فوتبال آرسنال مایل است که از ProEvents برای همکاری مستمرشان برای سومین سال متوالی با تور آسیایی آرسنال تشکر کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰